Ga naar inhoud

Carbon interieur face-lift?


NickT

Aanbevolen berichten

Dames, heren,

De titel zegt het al, is er voor het face-lift model ook een (echt) carbon interieur kit te krijgen? Of past het AC schnitzer interieur met kleine aanpassingen? Heb gezocht maar kon niet echt iets vinden hierover op het forum.

Groeten!

Z3_interior.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Neem aan dat Schnitzer iets heeft wat perfect past (een belletje naar de importeur en je weet het),

maar zal niet voor weinig zijn. Op ebay.de komt af en toe wel eens wat voorbij.

Aanbod zal niet ruim meer zijn, kan denk ik nog lastig worden.

Link naar reactie
Das zeker geld, maar het is een setje? Waar bestaat het precies uit?

Naar wat ik begreep de middenconsole en het dashboard frontje, dus zoals het bovenstaande Ebay setje. Begrijp dat carbon geld kost, maar krijg het gevoel dat je hier wel heel veel voor de merknaam neer moet leggen. Als voorbeeld, voor hetzelfde geld heb je ook een carbon motorkap waar toch echt méér materiaal in zit! Ik ga Ebay wel even in de gaten houden, die prijs staat me meer aan. Bedankt u allen!

Overigens, er staan ook carbon deurpanelen in de lijst voor 225,- per stuk. Kunnen dit die hockeysticks zijn?

Link naar reactie
waarom niet alles er uit halen en profecioneel carbon laten maken.

laatst op tv gezien dat het dan in een soort bad gaat qwa look idem als cabon en na mijn idee goedkoper

gr

Je ziet dan duidelijk dat het carbon look is. Dat carbonbad is wel iets beter dan de deurgrepen uit de bovenstaande ebay advertentie van Mus overigens. Wat ik mooi vind aan carbon kun je niet terugvinden in CF-look. De 3d structuur, de verschillende lichtweerkaatsingen van de vezels wanneer je over een carbon product heen gaat; dat zijn dingen die je alleen terug ziet bij echt carbon. Soort van carbon-fetish/afwijking van mij zou je kunnen zeggen :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.