Ga naar inhoud

Polo met z3forum.nl logo


zzztje

Aanbevolen berichten

omdat ik denk dat er wel interesse is in polo's met ''z3 forum.nl'' en evt. je naam,

hebben we (Marijke en ik) concact opgenomen met frand (francis) hier op 't forum.

Francis heeft er een opgestuurd en ik moet zeggen,'t ziet er perfect uit.

de polo hangt bij Ruud en Marijke in de garage.

Dit kregen we terug via mail ,dus sla je slag.

De polo's zijn in diverse kleuren en maten te bestellen:

rood,

pink,

zwart,

lemon,

kobalt

blauw,

turquase,

licht blauw,

zwart wit,

navy.

IMG_0092.jpg

IMG_0090.jpg

IMG_0089-1.jpg

Na gelang de gewenste kleur polo, zal ik de kleur van de letters aanpassen.

100% katoen

Prijzen polo incl. borduren:

Polo/logo voorkant €17,50 per stuk

Polo/logo achtekant € 22,50 per stuk

polo/ logo voor en achterkant € 27,50 per stuk

evt kun je naast het Z3 logo ook je gebruikersnaam op laten borduren,de kosten voor de extra naam is €2,50.

De Polo is ook te bezichtigen in Reeuwijk

Alles is wel ex verzendkosten.

Deze kun je zelf bij ons komen halen of wij kunnen het ook naar Reeuwijk brengen mits het een leuk aantal is.

Jullie begrijpen dat we niet voor 1 polo naar Reeuwijk brengen. De betaling wordt wel een vooruitbetaling.

Vinden jullie het leuk om er een aan te schaffen, stuur dan een email naar feborduren AT kpnmail PUNT nl met al jullie wensen erop.

Ik zal jullie dan de verdere gegevens toe verzenden via mail betreft de betaling ,verzendkosten enz enz.

Groet Francis. Frand

Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ah mooi! Leuk initiatief! :ok:

Ik zie in de lijst van kleuren geen "Groen", maar deze ziet er toch wel groen uit:

IMG_0089-1.jpg

Even Francis PMen :thumbup:

Link naar reactie
Ook dat kan ik digitaliseren en erop borduren niets is voor mij te gek. :P

Kan dit coupe-silhouet dan achterop? :thumbup:

z3coupe%20destkop%201280x800.JPG

Spiegels en achterklepgreep kunnen weggelaten worden denk ik, als de doppelauspuff maar blijft :ph34r:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Net de foto gekregen van Francis. Erg mooi:

Z3%20forum%20shirt.JPG

En antwoord op mijn andere vraag:

Voorkant voorzien van z3forum en je gebruikersnaam komt dan €5.00 erbij. Totaal wordt het €27.50 incl btw

Die gaan we dus mooi bestellen, perfect voor de coupe meeting! ;) Als er nog meer gegadigden zijn laat maar weten. Dan stuurt Francis ze in 1 keer naar mij op, neem ik ze wel mee naar de coupe meeting! <_<

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik had de verwachting dat die zou gaan over een VW Polo met een Z3forumsticker.. vond het al zo vreemd. ;)

Mooi shirt geworden, maar hoe zit het dan als je in een Roadster rijdt..

Ga dan toch echt niet met een coupe shirt rondlopen. <_<

PS.

Heeft die Coupe op het shirt nou ;) spiegeltjes?

Link naar reactie
Mooi shirt geworden, maar hoe zit het dan als je in een Roadster rijdt..

Dan bestel je 'm toch zonder coupe achterop. Of regel je eigen "roadster-silhouet", dan maakt Francis daar ook een mooi shirt van <_<

PS.

Heeft die Coupe op het shirt nou ;) spiegeltjes?

Ja, mooi he! Hij heeft ook styling 32s (kun je zien aan de bolling van de banden ;) )

Link naar reactie
Ja, mooi he! Hij heeft ook styling 32s (kun je zien aan de bolling van de banden <_< )

En gezien het formaat van de greep op de achterklep denk ik dat het dus een 3.0 moet zijn. Wie z'n QP is dit eigenlijk? 3.0, styling 32's, ///M spiegels....?

Link naar reactie
En gezien het formaat van de greep op de achterklep denk ik dat het dus een 3.0 moet zijn. Wie z'n QP is dit eigenlijk? 3.0, styling 32's, ///M spiegels....?

<_< Zeker geen 3.0 greep, die is echt onnozel veel breder. Het is duidelijk een ;) coupe greep. En aangezien ie maar twee uitlaatpijpjes heeft is het een 2.8.

Link naar reactie
<_< Zeker geen 3.0 greep, die is echt onnozel veel breder. Het is duidelijk een ;) coupe greep. En aangezien ie maar twee uitlaatpijpjes heeft is het een 2.8.

Maar de zwarte greep van een 2.8 zou je niet zien, toch? Dus we hebben het hier over een M-gepimpte 2.8. Met styling 32s....

Link naar reactie
:schater::schater: Jullie weten wel het enthousiasme van iemand compleet weg te zeiken. Ga zo door!!! :schater::schater:

My pleasure. Volgens mij is RVE gewoon bedroefd dat er geen bostongrün stiksel te vinden was...... ;)

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.