Ga naar inhoud

2 weekjes Languedoc-Roussillon...


Aanbevolen berichten

Zo, het is alweer 4 dagen dat we terug zijn van een deugddoende reis naar St-Genis-Des-Fontaines in het uiterste zuiden van Frankrijk, aan de Middellandse Zee.

Mijn ouders zaten er de ganse maand, en de laatste 2 weken van juli nodigden ze hun 3 zonen uit met hun partners.

Zulk een aanbod slaan we natuurlijk niet af, temeer omdat we elkeen met onze eigen Z zouden rijden. Het beloofde 'fun' te worden :)

In de nacht van 20 op 21 juli was het dan zover, la douce France, here we come! Met de walkie talkies in de ene hand en een kratje Red Bull in de andere, vertrokken we om 03h30 bij 14°C. Wat zegt mijn 'klein' broertje. "Ik vertrek met de kap open!" :notworthy: Helaas begon het 50km voor Luxemburg te regenen en moest hij de kap weer dichtgooien.

Maar niet getreurd, na 450 van de 1238km gereden te hebben, kon ze alweer open. En ze is niet meer dicht geweest sindsdien! B)

img0153l.jpg

img0162mqr.jpg

img0174r.jpg

img0181s.jpg

img0183rmr.jpg

Onderweg was het gieren geblazen door het bekijks dat we hadden... Van kindjes die beginnen te wuiven, tot jonge kerels die al toeterend en fotograferend voorbijrijden, tot een auto vol lekkere chicas die al lachend en lonkend passeren... Gelukkig sliep Anneke toen ;)

Verder zijn we maar 1 Z4 QP tegengekomen. Het was een fransman in een 3.0si. Hij was zo vriendelijk om langs elkeen van ons even te blijven hangen om goedkeurend zijn duim op te steken, RESPECT :ph34r:

In het zuiden zelf was de Z3 aanhang ook eerder magertjes. Afgezien van 1 zilveren pre-facelift 1.9 en een verne*kte 2.8, en een zilveren 2.2i (met hardtop!...) zijn we er geen meer tegengekomen. Wat je toch een leuk gevoel geeft :schater:

De vakantie zelf brachten we eigenlijk voornamelijk al rustend door. Beetje hangen aan ons zwembad, pintje drinken, nog wat hangen. Balletje trappen, terug wat gaan hangen, enz... :schater: Maar we zijn ook gaan trippen. Zo zijn we via de bergen de grens naar Spanje overgestoken. Voor al wie ooit naar deze kanten wil trekken, deze rit moet je doen! Geweldige banen, heerlijke bochtjes en prachtige uitzichten... Oordeel zelf maar:

p7290099.jpg

p7290166g.jpg

p7290220.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We zien alweer uit naar komende zomer, want hoogstwaarschijnlijk zitten we dan opnieuw ginds! :notworthy:

Hier nog enkele leuke foto's :)

img0309v.jpg

img0310v.jpg

img0417t.jpg

img0425f.jpg

img0428h.jpg

p7220852.jpg

p7220813.jpg

THE Z-FAMILY

p7290125.jpg

Link naar reactie

Haha. Ik zal mijn broers ook eens wat beter opvoeden. Middelste broeertje is al wel op zoek naar een Z3 of (maar liever niet) MX5

Enne, die blauwe is zeker een beetje de broer "die alles anders wil"... heel eigenwijs een blauwe kiezen ipv een grijze en dan een beetje quasi "ik hoor er niet bij" naar rechts kijken als de foto genomen wordt :schater:

Link naar reactie
Enne, die blauwe is zeker een beetje de broer "die alles anders wil"... heel eigenwijs een blauwe kiezen ipv een grijze en dan een beetje quasi "ik hoor er niet bij" naar rechts kijken als de foto genomen wordt :schater:

je hebt 'em helemaal :rolleyes::schater:

Link naar reactie
Enne, die blauwe is zeker een beetje de broer "die alles anders wil"... heel eigenwijs een blauwe kiezen ipv een grijze en dan een beetje quasi "ik hoor er niet bij" naar rechts kijken als de foto genomen wordt :schater:

:schater: Goed geZien Lennart... :thumbup:

Mooi foto's van een gave trip Maikel en inderdaad héél bijZonder om vier Z'ts in één familie te hebben... :notworthy:

Link naar reactie

Dat is toch wel top, zo met zo'n Z-tjes familie! :thumbup: Top Maikel :ok:

Wat gaat er gebeuren als een van de drie broertjes toetreedt tot de "Prenatal-garde"?? :notworthy: :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.