Ga naar inhoud

Eerste eigenaar ?


wesp

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deze vraag zal in het verleden wel al eens gesteld geweest zijn.

Hoeveel forumleden hebben hun Z in het verleden nieuw aangekocht ? Wie is zijn grote liefde (eeuwig :muur: ) trouw gebleven ?

Ben benieuwd. Bij de Z3 Z4 Club Nederland zijn ze er zeker!

Link naar reactie

Ik kocht de mijne in 2002 via de dealer; ik ben wel de tweede eigenaar maar er zijn er hier weinig die zoveel jaar in dezelfde Z rijden... :thumbup:

Normaliter ben ik een auto na 2 á 3 jaar wel zat, dit is de eerste automobiel die maar niet gaat vervelen: iedere rit is nog altijd een traktatie!

Link naar reactie
Ik kocht de mijne in 2002 via de dealer; ik ben wel de tweede eigenaar maar er zijn er hier weinig die zoveel jaar in dezelfde Z rijden... :notworthy:

je bent dus de 2e eigenaar en niet de 1e.

Link naar reactie
zoveel doekoe hebben de meeste members hier niet weps...

Die heb ik ook niet (spijtig genoeg).

Maar ik veronderstel dat er zeker van de beginjaren niet zoveel eerste eigenaars meer over zijn.

En gelukkig maar voor de meesten onder ons. Als elke eerste eigenaar van een Z z'n wagen zou bij houden, dan bestond dit forum hoogstwaarschijnlijk niet eens.

Link naar reactie
Zeg MdV, ben je onderwijzer in je vrije tijd? :schater:

Nope, maar als je er iets van opsteekt is dat mooi meegenomen natuurlijk. :)

Als eenieder die niet de eerste eigenaar van de Z is, daar even melding van maakt in dit topic, loopt het topic vanzelf vol met 1243 reacties die het doel van het topic volledig voorbijschieten. :notworthy:

Link naar reactie

Ben ff weg geweest maar begrijp dat het een Saa(i)b is geworden :notworthy: Daar rijden toch alleen reclamejongens en huisartsen in :)

Zeg Kerel, moet jij geen plaatje van een Scania personen auto plaatsen, met jezelf op de voorgrond in je glasinloodbroek .. of een leuke groffe bruine rib.... :schater::schater:
Link naar reactie
er bestaat geen z3 cabrio... Het is een ROADSTER. Ik noem een coupe toch ook geen station?

Bij ons bestaat er geen Z3 roadster. Is een vernederlandsing van het engelse woord. :rolleyes:

Er moet toch ergens een verschil zijn tussen onze taaltjes niewaar.

En station is niet hetzelfde als coupé. Bij ons bestaat er ook geen enkele wagen die station noemt. Hier woord het woord break gebruikt, wat dan weer een verbelging is van het franse woord. :blink:

Wat ever !! Trouwens een Z3 station klinkt ruimer dan een Z3 coupé :wave:

Link naar reactie
Ben ff weg geweest maar begrijp dat het een Saa(i)b is geworden :rolleyes: Daar rijden toch alleen reclamejongens en huisartsen in :blink:

Alleen vrouwelijke huisartsen!

Maar hij is de man van de vrouwelijke huisarts dus dat wordt blijkbaar gedoogd.

Link naar reactie
Bij ons bestaat er geen Z3 roadster. Is een vernederlandsing van het engelse woord. :rolleyes:

Er moet toch ergens een verschil zijn tussen onze taaltjes niewaar.

Bij ons is een roadster een sportieve open tweezitter met een lange neus, zoals de Z's dus. Je zou kunnen zeggen dat roadsters cabrio's zijn, maar niet dat (alle) cabrio's ook roadsters zijn.

Op zijn Frans durven we het ook nog over een décapotable te hebben, als we een cabrio bedoelen.

Nog niet ingewikkeld genoeg? Er zijn ook découvrables of wagens met oproldak. Schoolvoorbeeld daarvan is de roemruchte 2cv of eend, waarvan ik er eentje bezit. Maar om op de vraag van de TS te antwoorden: mijn tweede :blink: wagen is een Z3 roadster die binnenkort tien jaar in mijn garage staat en die ik (klaarblijkelijk tegen de gangbare forumtrend in) nieuw heb gekocht.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.