Ga naar inhoud

Ik ben aangehouden wegens een overtreding van de milieuwetgeving


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Na twee weken Italie met vriendin en 4 kinderen ;) had ik het wel even gehad. In het kader van het kinderafkickproject gisteren tot circa 23.00 met twee maten op stap geweest en bij fase 1 hoort natuurlijk veel :muur: Vandaag fase 2 dus een avondritje in de Z4 :muur: gemaakt. Even naar Alkmaar op en neer over de snelweg met 120km per uur en Moby voluit. Werd ik toch in Alkmaar aangehouden. Of ik de stereo wat zachter wilde zetten want dat is een overtreding van de milieuwetgeving. 't moet toch niet gekker worden.

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

pleurt op, vieze nicht, Moby is lekker. :thumbup:

Nou toen ik van het weekend op de boot achter je kwam staan vond je het anders maar wat lekker...

En kijk uit, anders haal ik mijn fotootje van het Scissor Sisters concert weer uit m'n archief.

Maar nee, Moby is een knip en plak muzikant. Kortom fake-ass MF.

Link naar reactie
Werd ik toch in Alkmaar aangehouden. Of ik de stereo wat zachter wilde zetten want dat is een overtreding van de milieuwetgeving. 't moet toch niet gekker worden.

Dit had je niet gebeurt met een QP ;)

Nee maar serieus, dit is idd redelijk erover... Die kerels hebben niks anders te doen zeker ? :thumbup:

Nederland is sinds je vakantie vrij van criminaliteit geworden waarschijnlijk... :thumbup:

Link naar reactie

Je kent het HiFi Prof. systeem uit de Z4 zeker niet Frank? Dat blaast zelfs bij een QP de omstanders van de weg. :thumbup: Overigens waren ze wel weer zo sportief om geen boete te geven. Soms is de politie echt je beste vriend maar het feit op zich is natuurlijk van de gekke!

Over Moby, ben ik op een heel bijzondere manier gaan waarderen. Wilde een connectie voor mij Ipod en heb alles hierover gelezen wat PvR heeft gepost. Op een foto van zijn display stond Moby dus ben eens gaan kijken wat dat voor muziek was. En nu is het mijn favoriete muziek voor roadster ritjes. :thumbup:

Dit had je niet gebeurt met een QP ;)

Nee maar serieus, dit is idd redelijk erover... Die kerels hebben niks anders te doen zeker ? ;)

Nederland is sinds je vakantie vrij van criminaliteit geworden waarschijnlijk... :angry:

Link naar reactie

verbazingwekkend dat je geen bekeuring hebt gehad. Het zou namelijk tijd worden. Niemand in de verre omgeving van jouw auto heeft erom gevraagd die pestherrie van jou te moeten aanhoren. Ook in de Franse dorpjes bolden de ramen wanneer Frenk zijn profi radio moest laten horen. Je kon erop wachten Frenk.

Link naar reactie

Ja een van de beste nummers van Moby en de actie spreekt mij ook wel aan. Je hebt er echter zo weinig aan. Ik geloof dat zo'n kast 45k kost en die moeten we met zijn allen weer betalen. Deze video is afgeschermd en dacht dus dat er sex in zou voorkomen maar het gaat om onschuldig fikkie stoken :thumbup:

Grappig dat te horen.

Heb iets voor je gevonden - mooie muziek en nog een leuk beeld erbij :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=ub9SCcAIbDo

Link naar reactie

Het spijt me je teleur te stellen maar het is inderdaad maar een vuurtje van wat weg meubilair. Weet eigenlijk niet waarom het afgeschermd is.

Even off-topic, maar in de UK worden kasten vaak niet meer vervangen omdat het geld er niet voor is aangezien de "partnerships" die die dingen runnen een budget hebben, en op is op ...

Link naar reactie

Zo nadat eerst de vrouwelijke helft van het duo Ed en Nad haar zegje had gedaan moest meneer ook nog iets kwijt. ;)

Wat? Geen boete gehad en dan nog lopen janken? Had je een rokje aan of zo? :schater::schater: Werkt bij vrouwen wel namelijk.

Man wat zeur je nou. Je bent zelf een milieuovertreding. :thumbup:

Zo...... en tot de volgende keer :thumbup:

Link naar reactie
Zo nadat eerst de vrouwelijke helft van het duo Ed en Nad haar zegje had gedaan moest meneer ook nog iets kwijt. ;)

:thumbup::thumbup: ;) :angry: heb jij voor je vriendin geen rit te organiseren of zo?

Link naar reactie
Iedereen die creatief bezig is kopieert op een bepaald nivo. Niemand maakt iets uit het niets.

Alleen slechte muzikanten knippen, plakken en kopieeren.Dus conclusie, moby is een slechte muzikant en trouwens sinds wanneer is een dj een muzikant.

Een muzikant is voor mij iemand die zijn of haar instrument zelf bespeelt , en het niet overlaat aan een computer. Het zelfde geld voor volkszangers die concerten geven Ik heb niks op volkszangers tegen maar noem het dan een optreden.

Concerten zijn voor echte toonkunstenaars.

Zo ,weer genoeg opvoedkundige taal

Link naar reactie
Alleen slechte muzikanten knippen, plakken en kopieeren.Dus conclusie, moby is een slechte muzikant en trouwens sinds wanneer is een dj een muzikant.

Een muzikant is voor mij iemand die zijn of haar instrument zelf bespeelt , en het niet overlaat aan een computer. Het zelfde geld voor volkszangers die concerten geven Ik heb niks op volkszangers tegen maar noem het dan een optreden.

Concerten zijn voor echte toonkunstenaars.

Zo ,weer genoeg opvoedkundige taal

Je laten inspireren kan je ook uitleggen als kopieeren nietwaar? Wat moby doet is niet moeilijk, en kan je tegenwoordig met bv garageband makkelijk zelf doen. Maar hij heeft het wel erg catchy gedaan. Had ik het toendertijd maar gedaan, dan zat ik nu in mijn eentje op het Z8 forum te tikken.

Met jouw redenatie mag bv. DJ Shadow dan ook niet meer want die knipt en plakt er ook op los. En de prodigy moeten ze dan ook opsluiten. En 50% van alle rapperts. En zowieso alle DJ's (nietwaar DJ Leonardo?)

PS: Moby heeft ook punk gemaakt. (jeweetwel met gitaren en geschreeuw)

Link naar reactie
Even naar Alkmaar op en neer over de snelweg met 120km per uur en Moby voluit. Werd ik toch in Alkmaar aangehouden. Of ik de stereo wat zachter wilde zetten want dat is een overtreding van de milieuwetgeving. 't moet toch niet gekker worden.

Frenk, welkom terug. Kan gelukkig alleen jou overkomen. Ik kan er eerlijk gezegd niet zo mee zitten!

Link naar reactie
Je laten inspireren kan je ook uitleggen als kopieeren nietwaar? Wat moby doet is niet moeilijk, en kan je tegenwoordig met bv garageband makkelijk zelf doen. Maar hij heeft het wel erg catchy gedaan. Had ik het toendertijd maar gedaan, dan zat ik nu in mijn eentje op het Z8 forum te tikken.

Met jouw redenatie mag bv. DJ Shadow dan ook niet meer want die knipt en plakt er ook op los. En de prodigy moeten ze dan ook opsluiten. En 50% van alle rapperts. En zowieso alle DJ's (nietwaar DJ Leonardo?)

PS: Moby heeft ook punk gemaakt. (jeweetwel met gitaren en geschreeuw)

Begrijp me niet verkeerd, alles mag maar geef de dingen dan wel de juiste naam. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.