Ga naar inhoud

Nieuwe Z4 in Top Gear


Delta737

Aanbevolen berichten

Wie van jullie heeft gisteravond Top Gear gezien?

Jeremy Clarkson was in ieder geval behoorlijk enthousiast over de nieuwe Z4 :ok: (ook al kreeg ie klop op de track van een "Datsun"... :fiew: ), en hij reed er zelfs net zo lief in als in bv een Murcielago etc. En hij zou deze 100x eerder nemen dan een SLK! :m:

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb 'm ook met veel plezier zitten kijken inderdaad. Was een van de weinige keren dat ze zo onverdeeld enthousiast wasren over een auto. Wel jammer dat de Nissan inderdaad net 0,7 sec sneller was over het TG-circuit, maar toch. Moet zeggen dat ik 'm ook steeds mooier ga vinden, die nieuwe ZZZZ.... :fiew:

Link naar reactie

Zit nu net de aflevering te kijken en inderdaad...ze laten 'em nog aardig heel :fiew: Leuke montage ook die ze er van hebben gemaakt, maar de "strijd" met de 370Z was inderdaad behoorlijk ongelijk als je naar de auto's kijkt...

Link naar reactie

volgens mij wordt hier de 'Clarkson nuance'... over het hoofd gezien. Probably lost in translation. Hij was positief, maar niet overdrijven hoor... :fiew: conclusie was: de BMW is duurder (7k GBP), aanzienlijk trager en minder spectaculair rijdend. Aan het einde van de repo werd de absurditeit van de 'waarde' van de BMW badge daarmee nog eens onderstreept.

Het :o 5 filmpje is vast bekend, daar gebeurde het tegenovergestelde... Clarkson vlamde de 5 eerst helemaal af (lelijk, oncomfortabel, 'satnav woman' die irritant doet, 'indicator switch that wont self-cancel'... totdat je het ;) knopje op het stuur indrukt, dan gaat er een wereld voor je open. :ok:

Zo hoort eenieder wat hij/ zij wil horen :m:

Link naar reactie

Nouja, ik ken de nuance van Clarkson wel. Maar blijft overeind dat (totdat de 370Z in beeld kwam) er geen slecht woord over de nieuwe Z4 werd gesproken, behalve dan de looks met gesloten kap.

Dat de 370Z misschien meer value for money is, ja dat heb ik ook nog wel begrepen :fiew:

Link naar reactie

Een paar keer de "nieuwe"4 gezien in Zwitzerland afgelopen weekend.

In een tunnel zijn de achterlichten net de ogen van een Sepia(soort inktvis)

Deze ZZZZ mogen ze zo neerzetten dan verhuis ik ook gelijk naar een vrijstaand stulpje als dat ff kan.

gr W

Link naar reactie

Opel meisjes moeten niet zo slap gaan lullen. Is de volgende auto soms een Renault?

Ik heb gisteren niet kunnen kijken, dus plak boven ff een yt link. Wat ik daar uit leer is dat, mocht ik ooit een z4 (e85) kopen, ik bij Sander gelijk een nieuwe sleutel moet halen, omdat deze te vaak in een kommetje bij de voordeur heeft gelegen.... :schater:

Dat die 3 liter-bi-ballen versie verder leuk rijdt geloof ik verder wel.

Link naar reactie
toch weer blauw he .ziet er strak uit. het wordt wel steeds moeilijker om een kratje bier mee te nemen. bagageruimte 0%?

Wat moet iedereen nou toch steeds met een kratje bier in de Z4? Rijden moet je met de Z4 en zuipen doe je in de kroeg!!!

Link naar reactie
less well equiped´

dat is dan wel weer pijnlijk voor onze kruisbestuivers...

Overigens ff zereneus, ik heb er zelf natuurlijk ook al in gezeten, maar ook hier valt op tijdens het rijden dat Jeremy in deze z4 tenminste redelijk past (die kleine worm rond 7:00, die kan er zelfs in wonen), en dat blijft voor mij toch ook een belangrijk gegeven.

Link naar reactie

Ik heb de gehele uitzending dus niet gezien en mis dientengevolge de link met het dino-verhaal in het filmpje boven, maar herrinnerde me wel het herbivoor verhaal (op 2:30) toen ik net dit las. -_- :P :notok:

Is herbivoor dus het nieuwe scheldwoord voor 2010???!!??

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

mja ik vind die clarkson toch altijd al erg anti bmw ,wat dat betreft is het gewoon een eikel (vind ik)

misschien dat het een beetje komt doordat ze het liefst de echte supercars bespreken en testen,bmw zit natuurlijk net een beetje in de grens van een redelijk normale tot een beetje specialere auto,s

fifth gear daarentegen is wat bmw betreft een stuk enthousiaster ,zij gaan iig serieus en redelijk onbevooroordeeld te werk,en ze hebben dr ook een vrouw bij das ook een +

ach ieder zn meug toch?

Link naar reactie
mja ik vind die clarkson toch altijd al erg anti bmw ,wat dat betreft is het gewoon een eikel (vind ik)

Ja, ik heb ook een enorme hekel aan mensen die een andere mening hebben dan ik... :rolleyes:

Maar goed, ik heb juist het idee dat ze niet negatief tegenover BMW staan. Vooral de M-modellen worden meestal toch wel redelijk positief benaderd. Ik geloof dat ze de laatste tijd niet zo gecharmeerd waren van de styling van BMW, maar daar waren ze niet bepaald de enigen in. De nieuwe Z4 is prachtig, maar verder zijn ze bij BMW de weg een beetje kwijt.

Link naar reactie

haha ik begrijp wat je bedoeld!

van mij mag iemand beste een andere mening hebben hoor ,ik vind het alleen minder leuk worden wanneer men dat met een beetje oneerlijke redenen omgeeft.

idd de m is altijd wel goed,maar dan wel nadat er eerst gezeurd en geklaagd word over details die een liefhebber juist wel goed vind aan de auto.

bijvoorbeeld een heel toneelstukje opvoeren dat je bv met een m6 in een wedstrijdje altijd verliest omdat je eerst alle settings moet aanpassen om hard te gaan.

wees dan eerlijk en zeg dat je dat allemaal naar je eigen wens kunt instellen en dan met 1 druk op de knop kunt oproepen.

maar goed dat is hun keuze ,ik vind het wel eens jammer.

en de styling ,komt neer op iemands eigen smaak ,en over smaak valt niet te twisten.

ik geef toe dat ik ook telkens even moet wennen,alleen al aan de e36 destijds ,vergeleken bij de e30 en wat daar voor zat was dat al een heel verschil.

en natuurlijk is het niet leuk als iemand nadelig commentaar heeft op iets waar je zelf gek op bent,maar dat hoort erbij,alleen moet het wel terecht commentaar blijven!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.