Ga naar inhoud

Nummerplaatjes


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ben benieuwd of je na as weekend,na bezoek Essen,er ook snel een paar dikke Eisenmann's onder komen.Bij mij kriebelt het al heb al geld voor de Eisenmann bij elkaar. :blush:

post-3-1101234526.jpg

Groet Huub

Link naar reactie
Huub,

Wat gaat het worden een 4*76mm hardverchroomd in versie sound of..........

groet,

Pierre

Dat lijkt mij wel het mooist niet te overdreven groot en dat geluid bij jou is ook indrukwekend genoeg vond het jammer dat ik maar zo'n klein stukje achter je aan heb gereden(laatste stukje na de meeting),maar wat bedoel je met of......

Groet huub

Maar wil ook ff Ivo zijn onderhandelingen uit Essen afwachten.

Link naar reactie

Niets bijzonders, dacht alleen dat je misschien indertussen iets anders in je hoofd had. Zou inderdaad ff Essen afwachten, misschien zijn er wel goede prijsjes af te sluiten aldaar. Voor de rest zal het in 2005 wel weer duurder worden die spullen allemaal! ^_^

groet,

Pierre

Link naar reactie
Ik ga niet in het weekend naar Essen, maar volgende week ergens ... ^_^

Lijkt me inderdaad handig, in het weekend blijf je helemaal dood van de drukte :)

Op vrijdag en maandag is het ook altijd druk :D

Twijfel nog of ik ga maar als ik ga ga ik warschijnlijk donderdag :D

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Waren inderdaad nog wel een paar wensen was bezig met M kieuwen en M spiegels kon alles kopen voor 450 euro met inruil van mijn oude spiegels maar heb er toch maar van afgezien moet een keer ophouden ^_^ maar die uitlaat komt er zeker want die hoor je elke keer weer en de spiegel(s) die er nu op zit doet het prima.

Groet Huub

Link naar reactie
Huub,

Deze mannen bieden ook een ombouwset voor je nummerplaat aan, voor de algehele ^_^ look van achteren :D

En die voorbumper moest sowieso nieuw (gespoten) dus wat let je :D :D

groetjes,

Pierre

Hebben ze nu gewoon de kentekenplaathouder meegespoten of opgevuld? Ziet in ieder geval niet uit :D

Zou je met een nieuwe bumper en kofferdeksel van een :) ook uitkomen? Of zijn de wieldorpels ook weer anders?

Link naar reactie

Neen Sledge je moet ff door het lelijke spoilergebeuren heen kijken, ze leveren echt een nieuwe opvulplaat tussen de achterlichten met kentekenuitsparing, eigenlijk precies zoals het bij de ^_^ is.

Voor de rest (bumper kofferdeksel) zal dat wel van de :) wel niet passen anders had je dat wel vaker gezien :D :D

groet,

Pierre

Link naar reactie
Neen Sledge je moet ff door het lelijke spoilergebeuren heen kijken, ze leveren echt een nieuwe opvulplaat tussen de achterlichten met kentekenuitsparing, eigenlijk precies zoals het bij de  :D  is.

Voor de rest (bumper kofferdeksel) zal dat wel van de  :D  wel niet passen anders had je dat wel vaker gezien :D  :D

groet,

Pierre

Nou, die spoilers zijn al helemaal niet om aan te zien, maar als je naar de oude uitsparing kijkt zie je dat deze inderdaad is opgevuld. Niet mooi. ^_^

En....op de kofferdeksel loopt nu niet meer in een stuk door, ook jammer.

Kzie net dat het bij het orgineel ook zo is :) . Misschien toch wel aardig zo'n setje. Zou dan alleen de oude uitsparing opvullen zodat het mooi glad wordt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.