Ga naar inhoud

Over geile muziek gesproken... SMV

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Wel geinig. Al vind ik 3 bassen een beetje overdone, zeker als het ego's zijn. Helden welliswaar maar toch.....

Geplaatst:

Zal muzikaal best goed zijn, maar ik vind het maar niks... muziek waar je niet bij mee kunt zingen <_< .

Klassiek is een ander verhaal, maar rock e.d. moet in mijn ogen ook zang onder zitten.

Maar goed, ieder z'n ding... Heb er hier in huis 1 rondlopen die dergelijke muziek wel geweldig vindt :rolleyes:

Geplaatst:

Geweldige filmpjes :rolleyes:<_< ....MJ covers :unsure:

Leuk ook om te zien dat onze merken weer goed vertegenwoordigd zijn ( Eden )...

Geplaatst:
Ben jij ook basser dan David? Mooi spul idd Eden.

Ik heb zo'n (inmiddels vintage) bakkie. :sick:

am027.jpg

Nope ik ben geen basser. Ik ben wel werkzaam in de muziekindustrie...werk samen met mijn zwager,beiden op zelfstandige basis, voor een US bedrijf (www.usmusiccorp.com ) dat gitaren en versterkers verkoopt.Voor dit bedrijf doen wij de Europese verkopen ( verkopen enkel aan distributeurs),daarnaast werk ik dan nog met vele internationale bands en artiesten. Eden is dus een van onze eigen merken maar ook Washburn, Randall, Parker, Oscar Schmidt ,Soundtech , Vinci , Lyon zijn van ons.

Zo...tot zover de commercials :schater:

Geplaatst:

zeg smegmakorrels, ik heb nu 3 keer weggeklikt van dit draadje, maar kan het toch niet laten. Waarom moet er nog een draadje over muziek zijn?

• Administrator
Geplaatst:
maar rock e.d. moet in mijn ogen ook zang onder zitten

Dit is fusion/jazzrock/funk en daar hoeft per definitie geen zang onder te zitten. Ik hoor liever een goed instrumentaal stuk dan dat er 1 doorheen loopt te krijsen wat het nummer niet ten goede komt :sick:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen