Ga naar inhoud

BMW 140 GTR


bridders

Aanbevolen berichten

Gisterenavond naar de ´Cityracing´ van Etten-Leur geweest. Dit was een voorprogramma voor een klassementsproef in het centrum van Etten-Leur van de ExoticGreen Rally.

Peter van der Kolk was aanwezig met zijn BMW 140 GTR. Een 1-serie met de :blush: V8 een een hoop herrie :mellow: .

Hier wat plaatjes:

p7100028.jpg

p7100030p.jpg

En hier nog een paar kleine filmpjes in aktie:

En uiteraard ook de klassementsproef gezien. Tering wat gaat dat hard!

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Machtig mooi Bas!! :)

Zou de 1er van jou en mij ook wel mooi staan, zo'n Heckflügel :blush:

p7100028.jpg

Zullen we een groepsinkoopje opstarten? :mellow:

Link naar reactie
Machtig mooi Bas!! :blink:

Zou de 1er van jou en mij ook wel mooi staan, zo'n Heckflügel :blink:

Zullen we een groepsinkoopje opstarten? :newblush:

Ik zou eerder die 1ers eens optuigen met een Per Knudsen-approved :blink: V8. Kun je daarna altijd nog over dienbladen en taartscheppen gaan denken.... :thumbup:

Link naar reactie
Ik zou eerder die 1ers eens optuigen met een Per Knudsen-approved :blink: V8.

Kan dat samen met alle "efficient dynamics" maatregelen in mijn auto? :thumbup: Dan ben ik helemaal voor! :newblush::blink:

Link naar reactie
Kan dat samen met alle "efficient dynamics" maatregelen in mijn auto? :thumbup: Dan ben ik helemaal voor! :newblush::blink:

Hmmm... een start-stop :blink: blok? :blink: Lijkt me ook nog een interessante move voor Per Knudsen op de V10!

Link naar reactie
Gisterenavond naar de ´Cityracing´ van Etten-Leur geweest. Dit was een voorprogramma voor een klassementsproef in het centrum van Etten-Leur van de ExoticGreen Rally.

En uiteraard ook de klassementsproef gezien. Tering wat gaat dat hard!

Ben er zaterdagavond geweest, ging inderdaad goed hard... :newblush:

Link naar reactie
Gisterenavond naar de ´Cityracing´ van Etten-Leur geweest. Dit was een voorprogramma voor een klassementsproef in het centrum van Etten-Leur van de ExoticGreen Rally.

Peter van der Kolk was aanwezig met zijn BMW 140 GTR. Een 1-serie met de :drank: V8 een een hoop herrie :thumbup: .

En uiteraard ook de klassementsproef gezien. Tering wat gaat dat hard!

Leuke beelden Bas. In Nl weet men dit wel goed aan te pakken. Je bereikt er meteen een hele hoop diverse mensen mee : racefans, rallyfans en de "leek". Meteen reclame voor rally en circuitraces, naar het volk "gebracht" als het ware :holiday:

Enige nadeel (volgens mij) : in industrieparken racen tussen containers en betonblokken, is niet meteen het "echte" rallywerk, waardoor de "leek" een verkeerd idee krijgt over de rallysport.

Toch een initiatief waar men in Belgie wat van leren kan...

Link naar reactie

Hoi Frank,

Er is zeer zeker ook gereden op de onverharde wegen, alleen had ik daar dit keer geen ticket voor. Volgend jaar weer :rolleyes: .

Het klassementsproef waar ik stond was meer een "showparcours" dan een echte proef, maar zeker spectakel om te zien.

Link naar reactie
Hoi Frank,

Er is zeer zeker ook gereden op de onverharde wegen, alleen had ik daar dit keer geen ticket voor. Volgend jaar weer :rolleyes: .

Het klassementsproef waar ik stond was meer een "showparcours" dan een echte proef, maar zeker spectakel om te zien.

Weet ze wel liggen die zanderige, onverhard proeven, ben in de "90's" een paar keren naar de Nacht van Achtmaal komen kijken, toen nog om Patrick Snijers (en nog een aantal Belgische deelnemers) te komen volgen.

Deze rally is daar op gebaseerd.

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Afgelopen weekend was het weer ExoticGreen Rally, editie 2010. Naast rallyklassementsproeven voor het Nederlands kampioenschap ook een 'showmiddag' in het centrum van Etten-Leur. Met Frank daar een dagje rondgelopen. Het was niet echt druk, dus alles was goed te overzien. Op sommige plekken kon je akelig dicht bij de voorbijrazende bolides komen.... Volgend jaar gaan we onverharde proeven opzoeken :thumbup: .

Een videotje gemaakt van de dag om een indruk te krijgen. Beeldkwaliteit is niet optimaal, het is ook eigenlijk een fototoestel...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.