Ga naar inhoud

Top Gear


Roy

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al aangeeft hebben ze afgelopen zondag op de BBC een strijd der titanen gehouden met een niet verrassende uitslag, MAARRR dat die doorontwikkelde zware kever met 1000 pk pas helemaal aan het eind van de strip in de buurt komt wordt redelijk makkelijk aan voorbij gegaan. De F1 met BMW :rolleyes: power schopt zich veel sneller naar voren in tot pakweg 200 km per uur en dat is toch wat de meeste mensen gebruiken?!? Helaas hebben ze de rondetijden niet kunnen testen, ik ben bang dat de Veyron dan achter blijft tot in den treuren. Maar goed, ik zal ophouden met dromen over dingen die niet zijn, hier is de link naar een redelijke kwaliteit filmpje hiervan:

http://www.dumpert.nl/mediabase/553271/60f...mclaren_f1.html

oordeel zelf (voor de liefhebbers die het niet gezien hebben)

God wat is die F1 een waanzinnige auto...

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat was gaaf!! :rolleyes:

De F1 was idd sneller in het begin. Indien je iemand gaat racen zou ik toch de F1 nemen, want waar tref je 1 mijl aan asvalt die leeg is om iemand te racen. Het moet binnen de 0.25 mijl gebeuren. Dus :smart: power rulezzzz

Link naar reactie

Ja, die McLarie is in de UK gebouwd, dus vind topgear dat geweldig. Die vinden alles uit engeland geweldig ook al valt het bijna uit elkaar.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb gisteren vreselijk hard moeten lachen om de "uitdaging". Het ligt er zo dik bovenop dat het allemaal gespeeld is, maar toch zitten die gasten dusdanig vol met humor dat het mij geen reet interesseert en de tranen me over de wangen bungelden van het lachen.

Die CD-speler actie bij captain slow was gewoon briljant :schater:, evenals die onmeunig lompe 960 SW van Jeremy :schater::schater:

Oh ja...

:rolleyes:

De volledige uitzending van seizoen 13, aflevering 2 vind je HIER en kijk daarna bij de video's van deze gebruiker.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Toch,.. als je die Veyron ziet, dat ding heeft zoveel "kloten".. :rolleyes: Vergeet niet dat dat ding aanzienlijk zwaarder is, plus je kan bij 389+ gewoon nog even je airco aanzetten.. ;)

Link naar reactie
  • Administrator
plus je kan bij 389+ gewoon nog even je airco aanzetten.. :rolleyes:

Als je bij 300 km/u je raam open doet, heb je helemaal geen airco nodig. Arko volstaat dan ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.