Ga naar inhoud

Te koop: 2 kaartjes voor Michael Jackson in London


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Voor een habbekrats :notworthy:

May he RIP en zijn schuldeisers en concertpromotor in de UK balen als een stekker <_<

Z'n muziek was in de jaren 80 ongeevenaard, maar sinds dat succes is hij toch een beetje een karikatuur van zichzelf geworden.

De wereld staat morgen op z'n kop, vrees ik.

Toch jammer, een groot artiest is wederom heen gegaan.

Edit: zelfmoord schijnt het te zijn, dosis pillen -> hartstilstand

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geboren in 88 en opgegroeid met MJ? Ehh... de album Dangerous komt uit 91, toen was je 3... Daarna alleen maar Best of albums met hier en daar een nieuw nummertje. Je mist de solo topperiode van Thriller (1982) en Bad (1987). Maar goed, het is je gevoel natuurlijk.

Op zich jammer dat zo iemand zo tot zijn einde moet komen, maar zagen we dit niet allemaal eigenlijk een beetje aankomen?

Link naar reactie

ik zou je kaartjes nog maar eens even niet verkopen, ik heb er ook een bundeltje, ik vermoed dat er wellicht een "ode aan" concert komt met andere grote namen, als dit zo is zal heel de wereld hier naar toe willen, ik in ieder geval wel. ik annuleer nog even niks...

Maar ook mijn held is heen...

Link naar reactie

Dit is zijn grote come back.

CD vliege weer de winkel uit.

Vergeet niet dat het ook een grote WACKO JACCO was.

Pedofiel enz enz maar nu is het ineens niets dan goed over de doden. :notworthy:

Link naar reactie

Muziek is prima maar de man zelf is net als Elvis ten onder gegaan aan het succes.

Er zijn maar weinig schouders die zo'n groot succes kunnen dragen.

Ik vind eigenlijk veel erger dat mijn jeugdliefde overleden is......farrahfawcett1.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Het wachten is nu op:

- de eerste mensen die menen een levende MJ te hebben gezien

- de eerste vrouwen die claimen zwanger te zijn van MJ

- de eerste vrouwen die claimen een kind te hebben van MJ

etc.etc.

Link naar reactie

Engelse krant: "Wacko Jacko dies of heart attacko" :thumbup:

Er is trouwens besloten de as van Michael Jackson uit te strooien in de zandbak.

Zodat de kinderen ook eens met hem kunnen spelen...

Maar ja, even zonder dollen:

zoontje Jackson oefent alvast voor opvolging "King of Pop":

Link naar reactie
  • Administrator

Te koop:

Witte feestneus, gemakkelijk op en af te zetten, doet het erg goed bij jonge kinderen.

Voor info: bel Neverland

Link naar reactie
Engelse krant: "Wacko Jacko dies of heart attacko" :kisstogether:

Er is trouwens besloten de as van Michael Jackson uit te strooien in de zandbak.

Zodat de kinderen ook eens met hem kunnen spelen...

Ik had wat anders gehoord.

'MJ wordt niet gecremeerd wegens een hoog gehalte aan plastic in/aan zijn lichaam. Er zou nu overwogen worden hem om te smelten in LEGO blokjes zodat ook dan de kinderen ook een keer met hem kunnen spelen.

legomjcopylores739670.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.