Ga naar inhoud

Portier Z3 Coupe VS Z3 Roadster


Coupe2.8

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een idee of de portieren bij een coupe dezelfde zijn als deze van een roadster, dit omdat indertijd

mijn coupe een aanrijding heeft gehad links en vooraan (motordeksel en bumper)en deze vervangen geweest is

door een deur zonder airbagvoorziening en bij deze dus een gat in de deur gezaagd en met "parker" schroefjes

is de airbag is vastgezet, ERG amateuristisch dus!!

ook is de deur slecht gespoten, ze is zelfs blauw aan de binnenkant, echt foefelare!!

door dit accident is dus mijn Z3 coupe 2.8 omgebouw naar M-look met M voorbumper en M kieuwen.

Ik zal eens foto's posten van de lasnaad van de linker achter vleugel die verbinding maakt met de B-stijl (deurstijl achter) echt prutswerk!

Dus nu stap voor stap de coupe weer in zo goed mogelijke staat krijgen met correcte deuren en vernieuwde lasnaden.

:rolleyes:<_<:drank:

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Erg vervelend allemaal...

Rob

Edit RvE: good catch Rob, die persoonlijke verwijzingen kunnen idd beter via PM, als het uberhaupt al zin heeft. :rolleyes:

Dus ook even in deze post opgeschoond. Jammergenoeg blijft er zo niet meer veel over van je post <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.