Ga naar inhoud

styling 42 onder Z3


janwillem

Aanbevolen berichten

kan een set vrijwel nieuwe BMW styling 42 bolted velgen (7,5J) + banden kopen. Op de velgen zitten 235/40/17 banden. Op de achterkant moet dit geen probleem zijn, vraag me af of dit voor wel kan aangezien volgens de BMW felgenkatalog 225 wordt aangegeven. Ik heb een 2.0 uit 2000.

Wie kan advies geven?

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Klinkt als een set voor de 5 en 7 serie. Die gaat dan niet passen. Vraag even na wat de ET waarde is van de velgen

Z3 moet zijn ronde ET 41 (35 mag ook)

5 en 7 serie hebben meestal ET 20 Dat steekt dus uit je wielkasten. Afgezien van het feit dat de naaf niet hetzelfde is :thumbup:

Link naar reactie
Klinkt als een set voor de 5 en 7 serie. Die gaat dan niet passen. Vraag even na wat de ET waarde is van de velgen

Z3 moet zijn ronde ET 41 (35 mag ook)

5 en 7 serie hebben meestal ET 20 Dat steekt dus uit je wielkasten. Afgezien van het feit dat de naaf niet hetzelfde is :thumbup:

de velgen zijn volgens http://felgenkatalog.auto-treff.com/ geschikt voor een z3 ( komen ook onder een Z3 vandaan) ET=41. Gaat mij om de breedte van de voorbanden. Rolomtrek geeft een kleine afwijking van 1,8% in die zin dat de snelheidsmeter iets teveel aangeeft.

Link naar reactie
de velgen zijn volgens http://felgenkatalog.auto-treff.com/ geschikt voor een z3 ( komen ook onder een Z3 vandaan) ET=41. Gaat mij om de breedte van de voorbanden. Rolomtrek geeft een kleine afwijking van 1,8% in die zin dat de snelheidsmeter iets teveel aangeeft.

gisteravond 2 velgen meegenomen om te passen, na schoonmaken blijkt dat er al aardige oxidatieplekken tevoorschijn komen, lopen vanuit de binnenzijde onder de bolted rand door naar de buitenzijde. Schijnt een bekend probleem te zijn bij polijste velgen. Dit terwijl de set nog geen jaar oud is.

Ga wel op zoek naar een andere set. Kan dus een slotje op het het topic.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.