Ga naar inhoud

De 500 km van Zolder.


///Maikel

Aanbevolen berichten

Vandaag wezen kijken naar de 500 km van Zolder.

Het was weer tijd voor de BMW's, Porsches, Vipers, Volkswagens enz... om het beste van zichzelf te geven in 4 verschillende klassen.

De wagen die voor mij ditmaal de mooiste sound maakte, was ongetwijfeld de nieuwe :unsure: 3, waarvan er 2 meereden. Fantastisch hoe diep die klonk :kisstogether:

Uiteraard waren de gebruikelijke schuivers van de partij, mede door de overvloed aan regen waarin de race van start ging.

Spektakel verzekerd dus :kisstogether:

Gelukkig was na enkele uren de zon weer van de partij :wave:

Naast het circuit hebben we onze ogen ook de kost kunnen geven, kijk zelf maar even.

img0025bza.jpg

img0037s.jpg

img0040z.jpg

img0044bqb.jpg

img0048zdl.jpg

img0049qha.jpg

img0046axl.jpg

Soms gaat het ook even mis...

img1157h.jpg

img1158iqf.jpg

Let op de toepasselijke tekst in de witte sticker op de ruit van de Saker... :thumbup:

Btw, was Frank (Navigator) of iemand anders van het forum er misschien ook?

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ziet er uit als een mooie dag aan het circuit Maikel! :ok: Hoe lang rijden ze eigenlijk over 500km (wij hebben gisteren een hele dag gedaan over 400 km :kisstogether: )

Maar dit is toch wel the stuff dreams are made of, een Sepang Bronze Z4 :m: Coupe :unsure::wave:

img0044bqb.jpg

:kisstogether: :ok:

Mwoah, de prijs is ook niet slecht. Wat heeft een Z4 :m: coupe eigenlijk nieuw gekost in Belgie? (wil het eigenlijk ook niet weten :thumbup: )

Link naar reactie
Maar dit is toch wel the stuff dreams are made of, een Sepang Bronze Z4 :wave: Coupe :thumbup::unsure:

Mwoah,de prijs is ook niet slecht. Wat heeft een Z4 :ok: coupe eigenlijk nieuw gekost in Belgie? (wil het eigenlijk ook niet weten :kisstogether: )

Deze werd me een jaar geleden al aangeboden door de verkoper zelf. Zei me dat er ruimte om te onderhandelen was. :kisstogether:

Werd door hem wel "af en toe" gebruikt om snel een paar Ringrondjes te doen. :schater:

Je moet namelijk weten dat hij samen met Patrick Beliën momenteel racet op één van die nieuwe M3's...

En neen Michael, ik was er niet, alhoewel ik was uitgenodigd door MSE motorsport (die met die brede 1-series meereden).

Ben 's avonds nog een toerke en een terraske gaan doen met de ZZZ. (Uiteindelijk rij ik nog altijd liever zelf :ok: )

Link naar reactie
Ziet er uit als een mooie dag aan het circuit Maikel! :ok: Hoe lang rijden ze eigenlijk over 500km (wij hebben gisteren een hele dag gedaan over 400 km :unsure: )

De start was om +/-14h15, en het einde was omstreeks 18h15. Op een 4tal uurtjes vlammen ze dus 500km :thumbup:

De tijd die ik heb gemeten voor een 1-reeks die meereed was 2min08s per lap. Dan heb je dus een gemiddelde voor de klasse 3 van ongeveer 115 rondjes. Niet slecht :kisstogether:

Maar dit is toch wel the stuff dreams are made of, een Sepang Bronze Z4 :m: Coupe :wave: :ok:

Stiekem speciaal voor jou op de gevoelige plaat vastgelegd :kisstogether: Al vind ik hem ook enorm aantrekkelijk...

Link naar reactie
... racet op één van die nieuwe M3's...

En oh wat zijn dat monsters! :kisstogether::kisstogether:

In de regen moesten deze :thumbup: etjes constant corrigeren, was geweldig om te zien.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.