Ga naar inhoud

carjackingmodule mogelijk in een Z3??


polowonder

Aanbevolen berichten

Zoekfunctie gebruikt, niks bruikbaars gevonden.

In mijn oude E36 bj 96 zat er in de middenconsole een knop om met één drukje alle sloten te vergrendelen. In de E46 zit een carjackingmodule, wat inhoudt dat vanaf een lage snelheid, de deuren automatisch blokkeren. Nieuwere modellen doen het nog beter, die vergrendelen zodra de motor gestart wordt, en ontgrendelen terug bij stilleggen.

In beide ZZZ's die ik intussen bezat, niks daarvan. Automatisch zoals in de E46 en later zou natuurlijk ideaal zijn, maar zo'n centrale knop zoals in de E36 zou ook al fijn zijn.

Iemand hier die weet of zo'n module bestaat bij BMW, of die eventueel zelf te monteren is?

Indien een knop het werk moet doen, waar aankoppelen?

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

"deurpinnetje" op je deur dichtduwen, dan gaan alledrie de deuren dicht. :thumbup:

Die optie :schater: is ingebouwd, maar niet zo handig eigenlijk

Link naar reactie
Die optie :schater: is ingebouwd, maar niet zo handig eigenlijk

Je aanwennen om met je elleboog op de deur te leunen (Manta-style :kisstogether: )

Heb je je coupe inmiddels al op de oprit staan, of nog steeds de roadster?

Link naar reactie
Je aanwennen om met je elleboog op de deur te leunen (Manta-style :kisstogether: )

Heb je je coupe inmiddels al op de oprit staan, of nog steeds de roadster?

bedoel je 'MAGNA' style? (onze Johnies lopen gefrustreerd rond)

RvE, zie even topic https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=8490 fotokes en al

Dus inderdaad de QP, Oxfordgrün II. Roadster is 'de deur uit' gisteren nog een laatste zonnig en open ritje (om mij spijt te doen krijgen?) vandaag hevige regens (om mijn keuze te bevestigen?). Enkel nog maar eens grondig gewassen, maar nog wat werk aan om 'up to my standard' te krijgen. Kom wel eens af naar een of andere bijeenkomst (voor het ogenblik van alles te doen)

Wat wel wijs was (Gentse uitdrukking voor tof) was dat er bij het thuisbrengen van de QP een kerel in een 635 CS(i?) een tijd volgde, en hoewel ik de QP nog maar een paar tientallen km onder de knie heb, wat ronde punten (rotondes in onze buurlanden) wat vlot genomen, en de man probeerde te volgen.

Geestig was dat, toen ik links af moest de beider duimen (1 van hem, en 1 van mij voor alle duidelijkheid) de lucht in gingen, en wij enkele mooie momenten hadden gedeeld.

Ook toen ik ging tanken, een welwillende knik van een Audi R8 rijder gekregen, en dat alles in 1 halve dag..!!! Is dat steeds zo in een QP? Dan ga ik daar nog veel plezier in beleven!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.