Ga naar inhoud

achterlichten z4


sandere39

Aanbevolen berichten

hallo

als alles goed gaat heb ik binnenkort een z4

er is hier vast wel iemand die weet wat een setje achterlichten kost met witte knippers enz

en waar dat het beste gekocht kan worden

of beter bestellen bij de dealer??

ik ben wel erg voor orginalteile

gr sander

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

facelift achterlichten passen niet op pre-facelift Z4's, dus sorry RvE maar aan bovenstaande achterlichten heeft sandere39 niet veel vrees ik...

ervan uitgaande dat het pre facelift is (waarom zou je anders witte knippers willen, facelift lampen zijn al wit :kisstogether: ):

gewoon kopen op ebay.de bijvoorbeeld hier

het meeste heb je aan een set incl zijknippers en 3e remlicht voor maarrrr EUR 209 :birthday:

261_eA.jpg

zijn van Hella dus prima, IMHO.

Link naar reactie
facelift achterlichten passen niet op pre-facelift Z4's

Mits een beetje dremelwerk en aanpassing van de stekkers lukt dit wel hoor :kisstogether:

Link naar reactie
maar aan bovenstaande achterlichten heeft sandere39 niet veel vrees ik...

Okay. Good catch. :holiday: Ik wist niet dat BMW de moeite had genomen om ook nog andere dingen te veranderen dan alleen de layout van het achterlicht. :birthday:

Wat hebben mensen toch tegen oranje knippers. :kisstogether:

Link naar reactie
voor wel, achter niet.. vereist aanpassing achterbumper en LCI. :wave:

Moet je maar even Ben8 (mijn broertje) hier op het forum contacteren, hij heeft het toch voor mekaar gekregen :thumbup:

Link naar reactie
Moet je maar even Ben8 (mijn broertje) hier op het forum contacteren, hij heeft het toch voor mekaar gekregen :wave:

laat hem maar posten hoe en wat, vind het allemaal wel prima zo :thumbup:

Link naar reactie

Hallo Patrick, voor een hyperlink moet je de URL code gebruiken, niet de POST code.

Als je het adres waar je de hyperlink naartoe wil maken in je clipboard hebt, kun je het met code en al plakken door het op groene "plusje" naast de "fotoknop" te klikken.

Link naar reactie

bedankt lui

ik wil idd wel origineel hebben hoor

en hella is ok

maar hoe zit dat bij de dealer in de etk vond ik een set voor zover ik kan zien voor 208 eutjes

ik weet nog niet of dat klopt maar dat ga ik wel uitzoeken

gr sander(nu nog e39) en straks hopelijk e85

:thumbup:

Link naar reactie
Lul niet zo dom Martijn, zijn ook van Hella, dus perfecte kwaliteit.

Over smaak valt niet te twisten.

Of moet ik soms beginnen over je compressor en het (te vaak) moeten bijvullen van motorolie en lampjes die gaan branden, zodat je er nerveus van wordt?

Da's pas KUT. ;)

Zo'n ritje naar Frankrijk doet jullie wel goed he. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.