Ga naar inhoud

Emblemen verwisselen


Steven

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

laatst kwam ik op de weg een bmw tegen met zwarte carbon achtige emblemen. Zowel op de motorkap, achterklep als op de velgen. Dit vond ik erg netjes staan en ben toen gaan denken om het ook op onze z3 te zetten. Ik heb een beetje rondgesnuffeld op ebay en heb wat advertenties gevonden waarin deze emblemen worden verkocht. Nu waren er verschillende maten maar na wat meten blijkt dat de emblemen op de auto allen 82 mm zijn, op de velg 68 mm en op het stuur 45mm. Kan iemand mij vertellen of dit juist is? Er moeten 2 setjes worden aangeschaft, 1 van met 7 emblemen, waaronder die van de velgen, motorkap, achterklep en stuur. En een tweede set met 2 emblemen voor op de kieuwen.

Ik heb gekeken hoe de emblemen gemonteerd zijn en zag dat de pinnetjes door de motorkap komen en dat er dan een soort ring omheen is geplaatst. Weet iemand hoe je deze gemakkelijk los kan maken? Heeft iemand toevallig ook ervaring met het monteren van nieuwe emblemen? Het zou top zijn als jullie mij hier over iets kunnen vertellen!

Groetjes, Steven

ps. Hoe vinden jullie die zwarte emblemen staan?

Hier nog een plaatje,

http://usih.merchantrun.com/ImageHosting/V...DisplaySize=400

http://usih.merchantrun.com/ImageHosting/V...DisplaySize=400

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weet iemand hoe je deze gemakkelijk los kan maken?

Dit is een gevalletje voor Dr David Visdraad! :thumbup::)

Check ook even Mus' member topic, hij heeft ook andere emblemen gemonteerd.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ik heb mijn logo's laatst rondom vervangen door carbon/witte! Voor en achter zitten de logo's met twee pinnetjes vast. Wees voorzichtig met die eruit wippen; als een pinnetje afbreekt en blijft zitten ben je tijdje bezig met die eruit te pielen.

Op de kieuwen zijn ze volgens mij niet te verwijderen, dus ik heb daar stickers overheen gedaan. Ziet er perfect uit! Let ook op; op de achterklep zijn de pinnetjes voor het logo smaller dan op de motorkap. Dus je zult iets moeten vijlen van de pinnetjes om ze goed vast te klikken. Succes!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.