Ga naar inhoud

Stadsverlichting???


Ronlittle

Aanbevolen berichten

Jahoor het eerste probleempje.

Gisteren de verlichting nagelopen en geen stadslicht, zekeringen ok.

Dan moeten het de lampjes zijn, kijken waar die zitten, en wat denk je ze zitten er niet.

Zelfs geen fitting laat staan een gaatje :thumbup: , wel twee losse stekkers waar als ik stadslicht aanzet spanning

op staat.

Dit zijn de koplampen die erin zitten, met deze nummers op de witte sticker:

934 300-43 NRL

8 381 081 BMW

Foto0044.jpg

Wat nu voor apk moeten ze het doen, beter gezegd erin zitten.

Grtz Ron.

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je hebt er post facelift koplampen in zitten.

Zie de chroom ringen en witte knippers.

Hierin zitten geen stadslichten.

Die zitten bij de facelift op de voorbumper.

De vorige eigenaar heeft deze units er in gezet maar wel zijn ride ilegaal gemaakt.

oplossing is dus orginele koplampen terugplaatsen of stadslichten in bumper plaatsen.

Link naar reactie

Daar heb ik ook aan gedacht, maar dan moet je boren, zagen, dremelen en ik weet niet wat nog.

De kans dat je effe uitschiet is dan groot [tenminste bij mij :schater: ].

Ik denk dat ik beter koplampen met angel eyes kan aanschaffen.

Grtz Ron

Link naar reactie
Daar heb ik ook aan gedacht, maar dan moet je boren, zagen, dremelen en ik weet niet wat nog.

... Of natuurlijk een bumpert kopen met de sidemarkers erin - zal waarschijnlijk niet duurder zijn dan twee nieuwe koplampen. Of je dat mooier vindt is een kwestie van smaak natuurlijk.... :thumbup:

Link naar reactie

Geen paniek, je kan gewoon nog achteraf nog stadslichtjes in de face-lift koplampen inbouwen.

Heb ik ook 2 x gedaan bij m'n ZZZ.

Er is aan de achterzijde van de lampunit een lichte ingestanste afdruk waar bij de oude model koplampen de stadslichten in zitten.

Deze moet je even uitboren en twee gleufjes in vijlen zodat je een gat krijgt met 2 uitsparingen aan de zijkant, daarna kun je gewoon de originele stadslicht houders er in draaien.

Deze moet je een kwart slag draaien en dan zit die vast ( soort bajonet sluiting zeg maar B) )

Deze onderdelen kun je gewoon bij de dealer bestellen.

Nummer 8 en 9 hebt je dus 2x nodig uit de oem afbeelding.

Succes

:thumbup:

Link naar reactie

dealer? Denk niet dat ie dat durft, staat immers niet in het boekje dus kunnen ze het niet.

Gewoon zelf doen. Of nog een idee: angeleyes! die aansluiten op de stadsverlichting. het is APK legaal en nog mooi ook. Een setje van Umnitza kost 125 euro en ziet er zo uit:

z32.jpg

zie Umnitza USA

hier verkrijgbaar in NL (even vragen of ze ook voor de Z hebben, zal hetzelfde setje zijn.

Moet je wel de 3000K versie nemen anders wordt het zo "pimp" blauw zoals op de foto

Link naar reactie

Fittingen zijn besteld waren niet op voorraad, kan ze woensdag halen.

Verkoper keek een beetje raar toen ik vroeg of ie het onderdeelnummer moest hebben. :angry:

Schade € 5,70 per stuk.

Grtz Ron

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.