Ga naar inhoud

Antenne verwijderen


Roy

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik wil mijn z3 graag onder een hoes in de garage hebben, maar ik kreeg met redelijk veel draaikracht de antenne niet los. iemand die weet of dit uberhaupt wel kan en zo ja, of dit wel draaien is?

Voordat ik hem sloop, eerst maar vragen.

Groeten van Roy

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hallo,

ik wil mijn z3 graag onder een hoes in de garage hebben, maar ik kreeg met redelijk veel draaikracht de antenne niet los. iemand die weet of dit uberhaupt wel kan en zo ja, of dit wel draaien is?

Voordat ik hem sloop, eerst maar vragen.

Groeten van Roy

gewoon draaien

kan wat vast zitten beetje wd40 er tussen

gr

Link naar reactie

Ik meen me te herinneren dat je die er zo af kan draaien. Volgens mij kun je hier zelfs de schroefdraad zien zitten:

antenne.png

Zie hier voor de bron van deze afbeelding.

Speciaal voor Ruud: Nachrüstsatz Kurzstabantenne.

Link naar reactie

Antenne kun je idd gewoon schroeven.

Volgens mij kun je hier zelfs de schroefdraad zien zitten:...

Da's een roadster antenne :thumbup:. Coupe antenne ziet er zo uit

MTE1MjZfcA==.png

Ik moest bij de coupe ook altijd de antenne eraf draaien als ie onder de cover ging. Meer dan eens ben ik ook de antenne vergeten bij het wegrijden (lag nog in de garage of, erger, op de achterruitenwisser).

We hebben bij Ruudkapje (die komt nog wel eens voorbij :ok: )deze antenne gescoord:

IMG_1059.JPG

Klein genoeg om, zonder demontage, onder de cover te passen

IMG_0132.JPG

Speciaal voor Ruud: Nachrüstsatz Kurzstabantenne.

Da's een mooie Bart, dankjewel :( (als je de woorden om zou draaien mogen ze zelfs aan elkaar tot 1 woord: "Kurzstabantennenachrüstsatz" )

Link naar reactie
Da's een roadster antenne :ok: .
Tjee, wist ik veel dat jullie daar ook al weer een aparte voor hebben... :thumbup: .

Zit er wel gewone schroefdraad op of hebben ze bij jullie linkse draad :( ?

Link naar reactie
Tjee, wist ik veel dat jullie daar ook al weer een aparte voor hebben... :thumbup: .

Tuurlijk, antenne zit bij ons niet op zo'n onnozel lelijke plek (dat deed BMW pas bij de Z4 coupe :( ).

Link naar reactie

He hoi ,

ik heb zelf het probleem anders opgelost , een home made stoffen hoes geplaatst en daar waar de antenne zat en inkeeping van ong 1 cm gemaakt rondom ff laten stikken door vrouw en ik heb nu altijd een mooi richtpunt :thumbup: .

Met z'n duur hoes is het waarschijnlijk wat zonde maar je hoeft niet steeds de antenne eraf te halen en dat vind ik ook wel weer gemakkelijk.

gr dirk

Link naar reactie
He hoi ,

ik heb zelf het probleem anders opgelost , een home made stoffen hoes geplaatst en daar waar de antenne zat en inkeeping van ong 1 cm gemaakt rondom ff laten stikken door vrouw en ik heb nu altijd een mooi richtpunt :thumbup: .

Met z'n duur hoes is het waarschijnlijk wat zonde maar je hoeft niet steeds de antenne eraf te halen en dat vind ik ook wel weer gemakkelijk.

gr dirk

Kijk, dat vind ik nu eens een mooie oplossing :(

Link naar reactie

Aaangaande de opmerking over hoe eea er met de antenne bij de Z4 roadster uitziet vind ik dit ook niet zo super. Heb er maar een zo klein mogelijke opgeschroefd, eentje van een alfa 156. Ding kost maar 8 euries

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.