Ga naar inhoud

radiocode

cversieren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

mijn schoonvader heeft de radiocode verkeerd ingegeven. nu zegt de radio "wait"' en in de handleiding staat dat je ze opnieuw kan ingeven na een uur rijden of zo...

kan het ook anders?

ik bedoel stel dat je de batterij afkoppelt gedurende een half uurke en dan weer aankoppelt... kan je dan weer de code ingeven?

of of zijn er nog andere oplossingen?

dank bij voorbaat

carlos

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
kan het ook anders?
Nee. Ga toch gewoon rijden met dat ding, da's toch geen straf?

Ik heb zelf minder reden nodig dan dat om 'm te starten :angry:

Geplaatst:
Ga toch gewoon rijden met dat ding, da's toch geen straf?

dat klopt wel natuurlijk, alleen is er de komende weken geen tijd om "minstens een uur" lang te gaan rijden... Ik ben al bij als ik eens een half uurtje kan toeren... :thumbup:

Geplaatst:

Beste cversieren,

Welke radio? Welke auto? wees a.u.b. eens dui-de-lijk! U bent namelijk niet op dit forum.

Geplaatst:

Mmmm....

Vermoedelijk is het voldoende als het contact aan staat met de radio aan. Dus je kunt 'm gewoon in de garage laten staan en een uur iets anders gaan doen. Niet buiten laten staan natuurlijk met de sleutel erin :ok: .

Laat wel even weten of het werkt, dan hoeven wij niet naar dat forum voor de uitkomst :thumbup: .

Geplaatst:
Vermoedelijk is het voldoende als het contact aan staat met de radio aan. Dus je kunt 'm gewoon in de garage laten staan en een uur iets anders gaan doen. Niet buiten laten staan natuurlijk met de sleutel erin :thumbup: .

altijd gedacht dat langere tijd contact aanlaten zonder te starten niet echt goed was :ok:

Geplaatst:

hoi,

het is een originele bmw business radio cassette , type nummer weet ik niet van buiten...

groeten

Geplaatst:

Het typenummer van binnen is ook goed :schater:

hoi,

het is een originele bmw business radio cassette , type nummer weet ik niet van buiten...

groeten

Geplaatst:
altijd gedacht dat langere tijd contact aanlaten zonder te starten niet echt goed was :newblush:
Langere tijd uit laten staan is niet goed...
Geplaatst:
Langere tijd uit laten staan is niet goed...

Dat gold toch juist voor de motor...?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen