Ga naar inhoud

het '96' rollbeugeuvel opgelost


napoje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

het probleem is dat dit natuurlijk niet de veiligheid verhoogt en dat BMW daarom waarschijnlijk zegt dat het niet kan. Om cosmetische redenen is dit natuurlijk geen gek plan :rolleyes:

Link naar reactie
het probleem is dat dit natuurlijk niet de veiligheid verhoogt en dat BMW daarom waarschijnlijk zegt dat het niet kan. Om cosmetische redenen is dit natuurlijk geen gek plan :rolleyes:

Waarom zou het onveiliger zijn? Of je het nou met tork schroeven vastmaakt of last... Dat is het enige verschil namelijk. Er zijn geen schroefdraden getapt....

Link naar reactie
Dit is gewoon net zo stevig als het origineel, mits natuurlijk goed gelast! Alleen best veel werk, natuurlijk.

BMW levert een setje van zo'n houders om eraan vast te lassen, die moertjes moet je dan nog steeds zelf erop lassen.

GRtz, Marc

Toch lastig als je zwarte rolbeugels wilt ipv crome. Die kan je nl bij geen tuner krijgen.

Link naar reactie
:lol: Vrijwilligers om het eens uit te proberen :D

Bij de Schnitzers die naast alumex als enige chroombeugels veilig worden geacht worden de torxschroeven niet in de beugels geschroefd maar er tegenop :D

Met de rolbeugels zelf ben ik al bezig. Als iemand de metalen houders, de smalle klepdeksel en de afdekkapjes ooit zie op e-bay of waar dan ook hou ik me aanbevolen. Bij BMW is het echt onbetaalbaar duur.

Link naar reactie
Dit is gewoon net zo stevig als het origineel, mits natuurlijk goed gelast! Alleen best veel werk, natuurlijk.

BMW levert een setje van zo'n houders om eraan vast te lassen, die moertjes moet je dan nog steeds zelf erop lassen.

GRtz, Marc

Je kan natuurlijk ook gaten boren en schroefdraad tappen.

Link naar reactie
:lol: Vrijwilligers om het eens uit te proberen :D

Bij de Schnitzers die naast alumex als enige chroombeugels veilig worden geacht worden de torxschroeven niet in de beugels geschroefd maar er tegenop :D

Zoals ook de orginele, en dat staat behoorlijk vast.

Napoje, wat ik wel nog heb liggen zij die twee torentjes. Misschien dat je hier nog wat aan hebt? Zal zo even een plaatje posten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.