Ga naar inhoud

Kleine aanrijding Z4


gessel

Aanbevolen berichten

Vandaag even gaan tanken en een klein rondje rijden. Sta ik geduldig met mijn dochtertje voor een kruising met één auto voor me om rechtsaf te slaan. Kom die knakker achteruit omdat linksaf de auto's vast staan, om er rechts nog langs te piepen. Ram op mijn claxon maar het was al te laat, pets om mijn nummerbord. :unsure:

Ik zag in eerste instantie geen schade maar ik sprak af toch het schadeformulier in te vullen en dan de garage later de boel te laten controleren.

Thuis zie ik dat mijn nummerbord een beetje ingedeukt is en iets los zit (dan moet dus in ieder geval opgelost worden), maandag even laten kijken door de garage of er iets met de bumper is. Was toch een stevige tik dus best vreemd dat de bumper niets heeft (zit er een versteviging achter het nummerbord???).

P.S. wie van jullie zet overdag ook zijn (Xenon)verlichting aan?

Het is natuurlijk niets vergeleken met Jochem maar het verpest toch je dag.

Cock :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

En je schrikt je een hoedje! Is je dochtertje OK?

Succes en sterkte met de afwikkeling.

Pfff.... Moeten we niet eens een apart subforum maken voor al die schadeberichten van de laatste tijd?

Link naar reactie

Bagger man...

En ik zet mijn verlichting steeds aan overdag. Vind het:

1: mooi staan

2: ze zien me beter aankomen :unsure:

Link naar reactie

Vervelend Gessel. Daar zit je niet op te wachten. Ik rij zakelijk en prive altijd met xenon aan. Het is niet zonder reden dat dit in sommige landen verplicht is. Is natuurlijk geen garantie maar zal altijd wel iets helpen.

Link naar reactie
En je schrikt je een hoedje! Is je dochtertje OK?

Succes en sterkte met de afwikkeling.

Pfff.... Moeten we niet eens een apart subforum maken voor al die schadeberichten van de laatste tijd?

Met mijn dochter alles ok, gelukkig maar.

Ik ga in ieder geval vanaf nu met licht aan rijden overdag of ik koop zo'n oranje (fiets)vlaggetje voor op de Z4 :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.