Ga naar inhoud

wat is een correcte vraagprijs


Aanbevolen berichten

Ik denk er al een tijdje aan om een Z4 aan te kopen, maar dan moet ik eerst mijn Z3 coupé van de hand doen (ben er eigenlijk nog niet helemaal uit ! - twijfel slaat keer op keer toe - ).

Maar als ik de knoop zou doorhakken had ik graag geweten als ik hem te koop zet, welke prijs kan ik dan vragen zonder een eeuwigheid te moeten wachten op een koper.

Mijn coupé is een zwarte van 1998 met ongeveer 116500 km (en prima onderhouden met boekje).

Bedankt .

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat als je EUR5k vraagt, dat je niet lang hoeft te wachten :thumbup:

Met dergelijk antwoord zal ie niet veel kunnen aanvangen... :birthday:

Voor Belgie denk ik dat je met 12500€ niet slecht zit kwa prijsstelling, gezien je rekeningen ed. hebt.

Maar of dit vlot zal gaan, hangt ervan af. De coupé is een "specialleke" en iemand die zoiets zoekt zal dit er graag voor geven.

Op de gewone autoverkoopsites zal ie misschien minder aanslaan...

Op kapaza gekeken, staat er eentje voor 12900€ met 123K km van 6/2000.

Verder nog eentje voor 14995€ met 64K km van 4/98.

En op mobile.de wordt je gewoon bedolven onder de Qps te beginnen vanaf 9000€ met 117K km van 11/98. (een groene, wie wil dat nu nog :wacko: )

Om maar te zeggen, 't is wat de gek er wil voor geven...

Ervaring leert me (van horen zeggen, mijne heeft nog niet te koop gestaan) dat je met een coupé geduld moet hebben.

En dat was nu net iets wat jij niet van plan was :drank:

Link naar reactie
..vanaf 9000€ met 117K km van 11/98. (een groene, wie wil dat nu nog :thumbup: )

Zeker ook nog zo'n lijk met oranje knippers! :birthday::wacko:(toch even kijken dadelijk, misschien een groene coupe op reserve zetten...)

Wesp, je zult 'm inderdaad niet snel kwijt krijgen, los van de prijs. Daarvoor is het een te...uh....apart model. (toch weer veel mensen drie keer terug zien kijken afgelopen weekend in de Eifel)

Ik denk dat je als je 'm prijst rond de 10K Euro je meer kans maakt om 'm sneller minder langzaam kwijt te raken. Als je 'm duurder maakt heb je langer de tijd om tot het inzicht te komen dat het zonde is om zo'n mooie wagen weg te doen :drank:

Link naar reactie

Thankx voor alle info.

ben er duidelijk nog niet uit of ik hem ga verkopen of niet. Een coupé is inderdaad een specialleke. Elke keer dat ik m'n garage binnenstap: denk ik : 'ik ben gek als ik hem verkoop'. Nog nooit zo veel moeite gehad om een auto van de hand te doen.

Een kennis van me heeft me al twee maal duidelijk gemaakt dat hij interesse heeft moest ik hem te koop zetten. Maar tja, ik hoor dat nog wel eens, tot dat het effectief het geval zou zijn, en dan weet je nooit.

Ik had 9500 euro in m'n achterhoofd en denk dat ik daar wel goed zit. (de vermelde 12500 of 14000 zie ik tegenwoordig niemand meer betalen).

Ik laat het hier wel weten als hij te koop komt en de kennis moest terugkrabbelen.

Link naar reactie
Ik had 9500 euro in m'n achterhoofd en denk dat ik daar wel goed zit. (de vermelde 12500 of 14000 zie ik tegenwoordig niemand meer betalen).

Dat is een mooie prijs. Zet je 'm daarvoor toch in een mooi topic in de verkooplounge. Met wat mooie foto's erbij zal een liefhebber je coupe uiteindelijk wel vinden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.