Ga naar inhoud

Hij is bijna gekocht de z4 3.0 uit 2003


eric z

Aanbevolen berichten

Zo afhelopen vrijdag 500 km met de z4 gereden fijn als je iemand kent bij de garage kun je wat beter de auto bekijken.

wat heb ik onder vonden

geen last van het stuur ook open gemaakt niets te zien goed teken dus

ramen en kap werken perfect

veren heb ik gekeken op de brug bij ze ook geen probleem

Nu de prijs nog even scherp zetten maar daar zijn ze mee bezig

wil namelijk mijn mini inruilen op de z4 en een 206sw voor het weekend

Wat is mij opgevallen en komk ik niet helemaal uit

Auto heeft de volgende opties

xenon

navigatie pro (dvd)

cd wisselaar

Tel ???

stoel verwarming

regen sensor

ect

Ik heb nog de volgende vragen:

Navigatie is niet in NL (duitse auto) is dit makkelijk te doen heb gelzen van wel maar kun je dan je dvd `s voor de kaarten nog gebruiken ?

Hoe koppel je de telefoon aan het systeem (in de arm steun zit zon modulen (heb een iphone wil allen bellen over de speakers) navi gaf iets aan van activeren maar hoe ??

Ik zal snel met foto`s komen als het door gaat

gr eric

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog de volgende vragen:

- Navigatie is niet in NL (duitse auto) is dit makkelijk te doen heb gelzen van wel maar kun je dan je dvd `s voor de kaarten nog gebruiken ?

ja, te doen via http://www.thommy.nl/, bel Ronald even voor de zekerheid.

andere punt weet ik niet

Link naar reactie

Hopelijk / waarschijnlijk heb je een bluetooth module voor je telefoon, dat werkt wel zo makkelijk dan met kabeltjes e.d. let er in dat geval wel op dat er tussen de papieren de code zit om de auto en je telefoon te 'pairen'.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Navigatie is niet in NL (duitse auto) is dit makkelijk te doen heb gelzen van wel maar kun je dan je dvd `s voor de kaarten nog gebruiken ?

Hoe koppel je de telefoon aan het systeem (in de arm steun zit zon modulen (heb een iphone wil allen bellen over de speakers) navi gaf iets aan van activeren maar hoe ??

Ik zal snel met foto`s komen als het door gaat

gr eric

Ik ben benieuwd naar je ervaring met de iphone in de Z4. Ik heb op het forum zelf gerapporteerd over niet syncen van het adresboek. Ook duurt de schakeling tussen iphone en audio een aantal seconden, wat voor zowel beller als ontvanger hinderlijk is. Ook op andere sites lees je over mensen met het zelfde probleem, al zeggen sommigen geen probleem te hebben. Hopelijk gaat de OS 3.0 update die verwacht wordt eea oplossen.

Jos

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.