Ga naar inhoud

Consumentenprijs Z4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geachte Forumleden,

Kan iemand mij de consumentenprijs geven van een Z4 3.0Si (265pk) bouwjaar juli 2005.

Alvast heel hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

Z4team

Volgens mij bestaat die niet.

Wel een 231 PK versie de update modellen zijn pas begin 2006 gekomen.

Link naar reactie
Jawel. De de 3.0 si QP heeft 265 pk. Ik heb er in gereden zelfs. Vette bak hoor maar mist een beetje het Z gevoel vind ik.

te vinden op Autotrader:

Specs

Heb je gelijk je prijs Roderick van het Z4 team (whatever that may be...?)

Met veel dank voor je tip. Model was inderdaad in 2005 voor NL nog niet beschikbaar.

Overigens wat is het echte Z-gevoel :blink:

Link naar reactie
Overigens wat is het echte Z-gevoel ;)

moah, vond het een beetje te veel een normale auto. Hij reed eigenlijk als mijn huidige 330 maar dan wat moderner qua interieur. Ook een paar sprintjes getrokken maar dan is ie weer net iets langzaam om echt spectalulair te zijn. De beleving viel mij iig tegen. Het gevoel dat ik erbij kreeg was een beetje het Porsche Cayman syndroom. (couldn't afford the real thing) Het miste misschien ook gewoon het geluid. Als je geld hebt voor een 3.0 si kan je ook iets anders overwegen dat spectaculairder is. Zoals een e46 M3, of een Z3m coupe met M54. Tevens vond ik dat je die extra 34 pk t.o.v. de "oudere" 231 niet echt merkt. Ze hebben natuurlijk ook de koppel/pk verhouding iets verschoven.

Als daily ride is ie natuurlijk wel weer leuk.... :blink: Maar dan toch liever de roadster voor mij persoonlijk :wave:

Link naar reactie
Laat DJ lekker blaten Roderick. Hij vindt een z4 toch allemaal niks en vindt de z3 alleen maar goed. Als in "vroeger was alles beter". Geniet lekker van je 265 pk speeltje.

Ga ik zeker doen!! en af en toe lekker voluit op de Nürburgring. :blink:

Groet,

Z4Team

Link naar reactie
moah, vond het een beetje te veel een normale auto. Hij reed eigenlijk als mijn huidige 330 maar dan wat moderner qua interieur. Ook een paar sprintjes getrokken maar dan is ie weer net iets langzaam om echt spectalulair te zijn. De beleving viel mij iig tegen. Het gevoel dat ik erbij kreeg was een beetje het Porsche Cayman syndroom. (couldn't afford the real thing) Het miste misschien ook gewoon het geluid. Als je geld hebt voor een 3.0 si kan je ook iets anders overwegen dat spectaculairder is. Zoals een e46 M3, of een Z3m coupe met M54. Tevens vond ik dat je die extra 34 pk t.o.v. de "oudere" 231 niet echt merkt. Ze hebben natuurlijk ook de koppel/pk verhouding iets verschoven.

Als daily ride is ie natuurlijk wel weer leuk.... :blink: Maar dan toch liever de roadster voor mij persoonlijk ;)

Hi DjLeonardo, het is dus een echte roadster, alleen nooit vor de NL markt beschikbaar gekomen. :wave:

Link naar reactie
huh? :thumbup: wat is er nooit voor de NL markt beschikbaar gekomen?

Als ik het goed begrijp de 3.0si motor (265 pk), die later ook de "instapper" is geworden op de coupe.

De Z4 roadster 3.0si is, volgens de Autoweek database, voor het eerst in NL op de markt gekomen in maart 2006. Daarvoor waren de 3 liters de 231 pk versie.

Link naar reactie
Als ik het goed begrijp de 3.0si motor (265 pk), die later ook de "instapper" is geworden op de coupe.

De Z4 roadster 3.0si is, volgens de Autoweek database, voor het eerst in NL op de markt gekomen in maart 2006. Daarvoor waren de 3 liters de 231 pk versie.

Oké thanks. :thumbup:

Link naar reactie
Als ik het goed begrijp de 3.0si motor (265 pk), die later ook de "instapper" is geworden op de coupe.

De Z4 roadster 3.0si is, volgens de Autoweek database, voor het eerst in NL op de markt gekomen in maart 2006. Daarvoor waren de 3 liters de 231 pk versie.

goh heeft een originalo 3.0 231 PK, nooit geweten :thumbup: :thumbup: ik stelde de vraag omdat iemand in een eerdere post beweerde dat er een bepaalde config nooit geleverd is in NL. Ik was slechts benieuwd welke dan.

De QP is gelanceerd gelijk aan de Z4 facelift en met de facelift is de motorenupgrade gedaan. Zo gesteld is de M54 3.0 nooit geleverd in een Z4 QP en zijn alle QP 3.0's dus 265 PK. De oude M54 niet alleen niet geleverd in QP's in NL, hij is nl. niet bestaand.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.