Ga naar inhoud

Treurige mededeling vanuit het zuiden


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Met heel veel pijn in mijn hart en vol tranen moet ik jullie helaas mede delen dat geheel onverwachts vanmiddag van ons heen is gegaan, de vader van Emanuel, mijn schoonvader en voor velen van jullie de überlimbo.

dit is waar frido het over had.

meer kan ik op dit moment er niet over kwijt.

:wave:

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Reg,Maan,Joyce en Maykel (en familie),gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies. :wave:

Link naar reactie
... voor velen van jullie de überlimbo.

samen met Z3MRoadster/Roger 2 ritten richting Maastricht bij je pa in de X5 gezeten, lag helemaal in een deuk om deze geweldige, markante persoonlijkheid. Wat een verhalen, wat een humor. Een waar gemis. Reggie & Emanuel ea, sterkte!

Link naar reactie

Régske, we hebben Zojuist nog deZe nare gebeurtenis doorgenomen maar ook hier, via "ons" forum wens ik jullie,

Wilma, Emanuel, Maykel, Joyce, Nikita en jou natuurlijk alle mogelijke sterkte toe in de komende moeilijke periode.

Dit geldt ook voor de rest van de familie.

Had ik maar de mogelijkheid om een mooie foto van Joop te plaatsen, maar dat lukt niet op de iPhone.

Misschien kan RvE of iemand anders dat regelen.

Het ga je goed Joop...

Link naar reactie

Gecondoleerd met dit grote verlies Emanuel en Reggie. Ik heb maar kort met hem kennis mogen maken, maar het was zeker een goed mens en vooral een unieke persoonlijkheid.

Link naar reactie

Vanuit de Randstad heel veel sterkte toegewenst, hopelijk hebben jullie veel steun aan familie en vrienden (en aan de steunbetuigingen op het forum).

Big hug van Edwin en Nadia

Link naar reactie

Emanuel en Reggie, gecondoleerd met het verlies van jullie pa en schoonpa.

Veel sterkte de komende periode.

Link naar reactie

Emanuel & Reggie,

heel veel kracht toegewenst de komende tijd, het was een prachtmens, ik heb hem meerdere keren meegemaakt en altijd bracht ie ons naar het centrum , hele warme persoonlijkheid. ik weet hoe zwaar het nu is voor jullie.

Sterkte Hans

Link naar reactie

Lieve Emanuel en Reggie,

Wat verschrikkelijk verdrietig voor jullie...

Met geen woorden kun je zulk groot en onverwacht verdriet verzachten.

Heel veel sterkte voor de komende tijd. Wij denken aan jullie.

Veel liefs,

Frank en Saskia

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.