Ga naar inhoud

Er gaan er reeds enkele in de verkoop...


Aanbevolen berichten

Hoi,

Aangezien ik iets MOET hebben wanneer ik m'n zinnen erop heb gezet, kan het al wel eens voorvallen dat ik het uiteindelijk 2x koop... In dit geval miniaturen dus :schater:

Je kan op 2 paarden wedden wanneer je zeker wil zijn van iets, maar zo kan je ook op 2 ZZZ miniaturen bieden op Ebay, om zeker te zijn dat je er toch 1 zal hebben. En natuurlijk win je dan beide veilingen... :):schater:

Wat heb ik dus in de aanbieding?:

1 x rode (Imolaröt?) Z3 ///M-Roadster van UT-MODELS

In nieuwstaat. Zeer gedetaileerd, deuren en motorkap kunnen open.

Linkje naar foto's

1 x rode (Imolaröt?) Z3 ///M-Roadster van Burago

In nieuwstaat. Minder waarheidsgetrouw dan UT-MODELS, maar eveneens mooi afgewerkt.

Linkje naar foto's

1 x zwarte Z3 ///M-Coupe van UT-MODELS

In nieuwstaat. Zeer gedetaileerd, persoonlijk 1 van m'n favorieten op dit moment.

Linkje naar foto's

Wat de prijzen betreft, doe een voorstel en we komen er wel uit. Om een idee te geven. De UT modellen heb ik gemiddeld allemaal een €45 euro betaald, verzending incl.

Ik hoor het wel :unsure:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.