Ga naar inhoud

nieuwe aanwinst


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Vandaag de spulletjes binnen gekregen om mijn project af te ronden. Nog een zeer helse klus, maar het resultaat mag er zijn na 6 uurtjes werk. Niet geheel op de officiële manier, maar de beugels zitten muurvast. Daar mag je gerust een turnster haar kunstjes op laten beoefenen. B)

THX 2 Zedri (denk je aan mijn klemmetjes? :D )

Stoelen staan op de foto wat ver naar voren, and don't watch the dirt ;)

b139.jpg

b140.jpg

b138.jpg

b137.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Netjes gedaan, Sledge! Dat ziet er goed uit. Alleen blijf ik het jammer vinden dat het windnet het hele zaakje aan het oog onttrekt. Ik heb de oplossing daarvoor ook nog niet; dat stuk plexiglas dat ze op ebay.de aanbieden vind ik ook nix.

Link naar reactie

De complimenten, net echt Sledge B) :D ;)

Voor bij de originele beugels is er een acrylwindschot van Auco, mogen jullie gerust bij mij eens komen proberen om een idee te krijgen, paste niet op de Schnitzer beugels, is me helaas ietsje ingescheurd. Maar om een idee te krijgen voor je er een aanschaft is het perfect.

Die doorzichtige windschermpjes a la audi TT, boxter en SLK vind ik Super je ziet ze namelijk bijna niet zitten. Helaas zal ik voor de Schnitzers maatwerk moeten laten maken, in de winter eens rondkijken.

groet,

Pierre

Link naar reactie
Het gaat me vooral om die klittenbanden om dat scherm vast te maken. De knopjes zijn een stuk beter. Ik zie je vast wel nog een keer pierre. :D

Die van Auco wordt met beugeltjes bevestigd, kijk maar ff bij www.auco.de daar kun je ze zien!! :m:

groet en inderdaad tot ziens :lol: ,

Pierre

Link naar reactie
Ziet er goed uit sledge!

Hoe heb je nu alles "vast" gekregen? Die lange pin gewoon afgezaagd, of loopt die door tot aan de dwarsbalk? Ben benieuwd.....

Grtz, marc

Niks gezaagd mark :lol: . Wanneer ik de beugels er in laat vallen zetten ze zich eigenlijk al vast. Je kunt ze niet meer draaien, omdat ze door een of andere ijzeren plaat van de HK tegen worden gehouden.

Aan de toren zijde heb ik de beugels vastgezet met die twee m6 (m8?) bouten die er orgineel ook in moeten.

In de middelste kap heb ik twee gaten geboord, en verder niets mee gedaan. Bij de orginele bevestiging komt aan die zijde nog een montageplaat waar je de beugel ook kunt vastzetten. Die heb ik dus wegelaten.

@pierre. Deze bedoel je? Ziet er inderdaad goed uit. Lijkt me alleen een beetje gammel, maar dat zal wel meevallen.

49.jpg

Link naar reactie
THX 2 Zedri (denk je aan mijn klemmetjes? :D )

Supergaaf Sledge,

gelukkig Zijn Ze nu weer in de functie waarvoor Ze gemaakt Zijn. To show off.. :D

Beter dan dat ik Ze tot in de pruimentijd hier heb liggen.

De klemmetjes moet ik er toch wel af kunnen draaien he? Die Zijn dus ook van jou B)

Ik Zal er morgen toch echt eens naar kijken :lol:

Het windscherm Ziet er op de foto dominanter uit dan in de werkelijkheid.

Maar het helpt uitstekend.

Link naar reactie
Edit: spiegeltje zit er al meer als een maand op, dus ook al bij de meeting :lol: B) :D

Zie je wel, we moeten elkaar gewoon vaker "meeten" :D

By the way, er was ook Zoveel te Zien :cool:

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Heb nu ook rolbeugels en ben van plan het op de originele manier op te lossen,want ik heb echt een box nodig. Ik heb ook op die mz3 handleiding en de online etk gekeken voor parts. Alleen ga ik niet die retrofitkit kopen want beugels heb ik al. Ik hoopte dat iemand zich daar ook in verdiept had en hoop dat ik een complete lijst heb. volgens mij moet ik de volgende parts hebben:

1- Part 51168407177 (COVER LEFT)

2- Part 51168407178 (COVER RIGHT)

3- Part 51168407238 (SET OF COVERS ODDMENTS BOX)

4- Part 54618401337 (LEFT ROLLOVER BAR SUPPORT)

5- Part 54618401338 (RIGHT ROLLOVER BAR SUPPORT)

6- Part 51168407241 (STORING PARTITION)

De vraag is of b.v. de klepdeksel wel of niet met scharnieren komt. Ik kan ze nl niet los vinden in de etk.

Iemand ervaring hiermee?

Link naar reactie

Ik zag dat je geboden had op het setje van markplaats, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Mijn situatie is net iets anders. Ik heb namelijk een subwoofer tussen de beugels zitten, en of dat zaakje nu scharniert of niet, dat maakt mij dan weinig uit.

Even over dat laatste onderdeel. Dat heb je al als ik het goed lees. Ze gaan namelijk een hk-systeem ombouwen tot een soort van non hk-systeem. Hier zit het opbervak er al standaard bij. Er hoeft ook niet gezaagt te worden in dit deel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.