Ga naar inhoud

geluid alsof er een speaker ruist


Gast Gast_George

Aanbevolen berichten

Gast Gast_George

Hi,

Ik heb een Z3M coupe en rechts voorin zit onder de motorklep de kast met daarin de computer van de auto. Onderin deze kast zit een blower/fan die lucht aanzuigt vanuit het passagiers compartiment om de computer te koelen. Bij mij blijft dat ding continu draaien waardoor je in de auto een soort ruis hoort...

Weet iemand of er een thermostaat in zit die de blower pas aandoet bij een X temperatuur of is het normaal dat deze continu draait?...

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Gast_George

Bij de voeten van de passagiers...onder het dashboardkastje.

Als je daar het onderste plastic deel weghaalt zie je het schutbord ...het stuk metaal dat het kompartiment scheid van de motorruimte....

Helemaal daar rechts boven aan komt ee n rubber slang binnen....daar wordt lucht door aangezogen....bizar maar heeeel irritant

Heb de computerkast opengemaakt...helemaal bovenop kun je de stekker van de ventilator losmaken zodat hij niet meer draait.....maarja, die zit er natuurlijk niet voor niets....die computer rekent zich natuurlijk suf en wordt warm...

Rijden zonder fan lijkt mij geen optie alleen kan ik mij niet voorstellen dat ie zoveel herrie maakt...

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

ik heb die rubber mond laatst nog vastgemaakt, want zat los. Het klopt dat daar veel lucht langskomt, maar volgens mij is dat normaal. Mee leven en een Eisenmann kopen ;)

Link naar reactie
ik heb die rubber mond laatst nog vastgemaakt, want zat los. Het klopt dat daar veel lucht langskomt, maar volgens mij is dat normaal. Mee leven en een Eisenmann kopen :D

Bij mij komt er nog wel eens wat lucht langs de achterkant van m'n stoel...gekke is dat het niet alleen in de auto is... ;)

:schater:

Link naar reactie
ik heb die rubber mond laatst nog vastgemaakt, want zat los. Het klopt dat daar veel lucht langskomt, maar volgens mij is dat normaal. Mee leven en een Eisenmann kopen  :foto:

Bij mij komt er nog wel eens wat lucht langs de achterkant van m'n stoel...gekke is dat het niet alleen in de auto is... :D

:schater:

bruine bonen of hachee? ;)

Link naar reactie
Bij mij komt er nog wel eens wat lucht langs de achterkant van m'n stoel...gekke is dat het niet alleen in de auto is...

Kan het zijn dat je raam dan toevallig openstaat?

Heb ik ook last van, vooral als ik dan nog rijd ook !! :blink:

Even alle gekheid op een pookje...

Ben ik even blij dat ik nu ook weet waar dat gejank vandaan komt.

Ik ga vandaag of morgen gelijk even kijken of het de luchtstroom is of dat die herrie uit het fannetje komt.

Misschien hebben ze het wel expres zo'n herrie laten maken.

Dan kan je horen wanneer het fannetje ermee ophoud en dat je computer het warm gaat krijgen. -_-

Vandaag weer een prima dag om lekker in de sneeuw uit te breken !!!

Tot morgen !!!

Link naar reactie

Het lijkt of de kachelaanjager op standje 1 staat, hoor alleen de luchtstroom kan zijn al hoor je wat meer bijgeluid dat er wat stof op het vinnetje zit zodat hij wat uit balans raakt en wat meer bijgeluid geeft, misschien ook wel eens met je pc meegemaakt, zelfde geval :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.