Ga naar inhoud

paneel middenconsole vervangen


maarten

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben van plan de notenhouten panelen op de middenconsole te gaan vervangen door de panelen in alu-look.

Heeft iemand tips welke alu-look panelen je het best kunt nemen?

Orginele bmw panelen of eventueel imitatie?

Verder heeft er iemand een handleiding waarin wordt beschreven hoe die panelen op de middenconsole zelf te vervangen?

Bij de dealer zal het wel weer de hoofdprijs kosten!!

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Groeten en veel rijplezier in de Z3

Maarten

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zou u van deze man een tweedehands auto kopen? :m: :D :blush:

autobarthofront1.JPG

(oh oh napoje... straks krijgen we weer ingezonden mededelingen van gedemoniseerde handelaars)

Link naar reactie

Vind dit nog wel de mooiste :blush:

Vanaf de snelweg A1 neemt u de afslag Hoenderloo en volgt u de N304 richting Arnhem, bij de borden Hoederloo slaat u linksaf richting centrum Hoenderloo. Vervolgens slaat u de eerste weg linksaf en volgt u het bordje Herberg de Boerenkinkel, u kunt hier uw auto parkeren. Het kantoor bevindt zich aan de achterzijde van het restaurant
Link naar reactie

Braat? Ah, da's die vent met die hardtops van 1500 piek :blush: Ja dan zal de rest ook wel niet goedkoop zijn. Btw, die chrome grilletjes kosten bij de dealer 110

Maar Maarten, was jij nou diegene die z'n velgen voor weinig had laten spuiten? Dan kun je die middenconsole toch ook gewoon daar zilver laten spuiten? Als je de goede grondlak gebruikt gaat dat prima.

Grtz, marc

Link naar reactie

Goed idee van je marc!

Ik ga eens informeren bij de spuiter.

Ja dat van die velgen spuiten voor weinig dat klopt, was wel een "vrienden" dienstje zoals ze dat noemen, wellicht doet hij die console ook voor zo'n matsprijsje.

Eerst ga ik morgen bij de (st) (d)ealer informeren wat die alu look console delen en een alu pook kosten, inclusief en exclusief montage. Heb eigenlijk weing zin om zelf heel die auto af te moeten breken.

Bedankt voor de sugesstie marc, als die orginele bmw delen te duur zijn laat ik de console gewoon zilver spuiten, TOP idee!

Groeten Maarten :fez:

Link naar reactie

Is het origineel dan ook gespoten of is het dan echt een plaat aluminium.Als het orgineel niet gespoten is zou ik er nog even nadenken om het in "nep"aluminium te spuiten.IMHO :blush:

Groet Huub

Link naar reactie
Is het origineel dan ook gespoten of is het dan echt een plaat alluminium.Als het orgineel niet gespoten is zou ik er nog even nadenken om het in "nep"alluminium te spuiten.IMHO :blush:

Groet Huub

Kan je net zogoed van dat plakaluminium kopen. hier verkopen ze dat soort spul maar heb het weleens goedkoper gezien.

http://www.autostyle.nl/products.asp

Link naar reactie

Ikke zou als ik het zou veranderen voor het originele spul gaan, gaat die mooie auto met dat schitterende interieur toch niet met plak en verf ontsieren ;) , is dan ook niet (bijna)meer in originele staat te herstellen. Gewoon de sloops afbellen en ebay in de gaten houden, en een oproep op de diverse forums zetten. Alles komt een keertje langs, kwestie van geduld :D

Link naar reactie

Heej Maarten ik heb ook van dat wazige hout, mocht het jou gelukt zijn om mooi origineel spul te krijgen laat het hier dan even weten met foto'tje of zo, ik ben ook op zoek, als ik iets weet dan laat ik het je weten.

Ps.

Ik zou ook niet gaan klooien met verf, als je een knappe Z rijdt moet je ook knap investeren het komt je altijd toe.

André

Link naar reactie

voor dat geld kun je niet zelf spuiten B)

Nogal een verschil he 220€ en 70€. En dan willen handelaren mij kruizigen als ik een keer klaag over de hoge prijzen van de nederlandse autoaccesoireshandel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.