Ga naar inhoud

Radiateur


Aanbevolen berichten

Hoi;

Probleem; m'n radiateur laat af en toe een drup vallen bij het expansie-gedeelte, ik weet dat dit "los" vervangbaar is maar men raad aan dat het beter is

om de radiateur in z'n geheel te vervangen

de vraag is zit er in een Z (van 99 wide body 1.8) een radiateur conform de gewone 3 serie of zit er een radiateur in specifiek voor een Z.......

Ps. kan dit kwaad om hier eerst mee door te rijden ?

:thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Radiateur gaat ong. 8 á 10 jaar mee dus vervangen lijkt mij de beste optie, moet binnenkort toch gebeuren.

Ik heb daar bij Ekris in 2006 €500 voor betaald (gaat wel om een 2.8).

Link naar reactie
Hoi;

Probleem; m'n radiateur laat af en toe een drup vallen bij het expansie-gedeelte, ik weet dat dit "los" vervangbaar is maar men raad aan dat het beter is

om de radiateur in z'n geheel te vervangen

de vraag is zit er in een Z (van 99 wide body 1.8) een radiateur conform de gewone 3 serie of zit er een radiateur in specifiek voor een Z.......

Ps. kan dit kwaad om hier eerst mee door te rijden ?

:rolleyes:

Ik heb er een liggen (2.8) en die mag voor 100,-- weg.

Link naar reactie
Radiateur gaat ong. 8 á 10 jaar mee dus vervangen lijkt mij de beste optie, moet binnenkort toch gebeuren.

Nog nooit gehoord, wat gaat er dan mis? Eigenlijk zouden we hier, met al die 10-jaar-en-ouder Ztjes, dan toch wel vaker wat horen over kapotte radiatoren? :rolleyes:

Ik heb er een liggen (2.8) en die mag voor 100,-- weg.

Frank, die moest toch nog achterin je Coupe, ala Ur-Quattro :thumbup:<_<

Audi_Ur_Quattro_003.jpg

Link naar reactie
Nog nooit gehoord, wat gaat er dan mis? Eigenlijk zouden we hier, met al die 10-jaar-en-ouder Ztjes, dan toch wel vaker wat horen over kapotte radiatoren? :rolleyes:

Frank, die moest toch nog achterin je Coupe, ala Ur-Quattro :thumbup:<_<

Audi_Ur_Quattro_003.jpg

Potverdomme Ruud, wilde ik bij gelegenheid - en als vervolg op de V10 dag - een sneak preview organiseren voor de perfecte bodykit die door de optische stroomlijnen oneindig lang wordt, maak jij er weer een presneak preview van. Nou moet ik weer wat anders bedenken.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nog nooit gehoord, wat gaat er dan mis? Eigenlijk zouden we hier, met al die 10-jaar-en-ouder Ztjes, dan toch wel vaker wat horen over kapotte radiatoren?

Nou, ik denk niet dat iedereen dat specifiek gaat melden, het komt nu ter sprake, maar ik heb indertijd ook geen topic geopend alleen om te melden dat m'n radiator was vervangen [=tenslotte in principe een slijtagedeel] .

Lees ook maar eens de topics op 'problemcar'; veel koelingsproblemen bij oudere auto's zijn terug te voeren op radiatoren die niet goed meer functioneren vanwege ouderdom.

Die van mij zag er aan de buitenkant nog goed uit, maar bleek toch niet meer helemaal goed te zijn [temp liep op in file], sinds vervanging blijft temp stabiel.

Link naar reactie
Nog nooit gehoord, wat gaat er dan mis? Eigenlijk zouden we hier, met al die 10-jaar-en-ouder Ztjes, dan toch wel vaker wat horen over kapotte radiatoren? :rolleyes:

Bij mij is er verleden jaar(?). bij ca. 80.000 km een nieuwe radiateur ingegaan. De auto was toen ca. 5 jaar oud (januari 2003 op kenteken gezet).

Reden : Plotselinge lekkage bij staionair draaiende (warme) motor, dus grote stoomwolken etc.

Opgelost door snel een autotrailer te huren en naar Roodkapje te rijden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.