Ga naar inhoud

Ipod voor bmw met behoud van wisselaar


kwiepen

Aanbevolen berichten

Heb originele radio van BMW met cd. Snoertje voor ipod 175 euries???

Nu de oplossing een Parrot MKI 9200 !! Carkit en aansluiting voor ipod/ sd cart

en een afstandbediening werkt super.

zou ff foto's maken hoe ik hem ingebouwd heb en let wel in een uur was ik klaar. Scherm boven de binnenspiegel!

Je moet wel een koppelstuk kopen voor de radio naar het Parrot systeem maar alles bij elkaar was ik 200 euro kwijt. En let wel 1 gezeik minder het niet meer bellen in de auto.

http://www.pitstar.nl/epages/Pitstar.sf/nl...cts/PARMKI-9200

Echt top

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb deze ook aangeschaft en moet zeggen:

wat een waardeloos product :thumbup: . Ik maak er nu ongeveer anderhalve maand gebruik van en het is om te janken. Ik heb bijna geen stembanden meer over. Microfoon is zo slecht. Daarnaast gaat je Iphone in accesoire mode. Dat betekent dat je alleen maar een vooraf ingestelde playlist kunt afspelen. :ok: Waardeloos. Deze week gaat waarschijnlijk mijn oude carkit er weer in.

Wellicht dat Kwiepen mij op andere gedachtes kan brengen. Tips en tricks zijn dan ook van harte welkom.

Link naar reactie

het enige probleem wat ik had was dat ik mijn geluid teveel op de speakers achter had. waardoor het teveel galmde. Carkits blijven een 1-weg systeem en heb er al zoveel gehad dat ik over het oortje van Nokia zelf alleen te spreken was en ben. Mij ging het ook meer om de ipod aansluiting en ik heb geen moeite met het menu heb omdat ik hem op random spelen heb staan wat ik fijn vind. daarbij heb ik de albums met plaatjes gewoon in het overzicht. Maar dat heb ik al gedaan in i-tunes zelf! Wat wel veel werk is maar tot zover geen klachten. Zie dan gewoon op het scherm welke cd of artiest ik wil hebben. Moet wel heel eerlijk zijn dat er wel een inbouwhandleiding bij zit maar geen gebruikershandleiding????

Zou denk ik wel helpen met de instelling. Daar ben ik ook nog niet helemaal uit.

Ik heb deze ook aangeschaft en moet zeggen:

wat een waardeloos product :thumbup: . Ik maak er nu ongeveer anderhalve maand gebruik van en het is om te janken. Ik heb bijna geen stembanden meer over. Microfoon is zo slecht. Daarnaast gaat je Iphone in accesoire mode. Dat betekent dat je alleen maar een vooraf ingestelde playlist kunt afspelen. :ok: Waardeloos. Deze week gaat waarschijnlijk mijn oude carkit er weer in.

Wellicht dat Kwiepen mij op andere gedachtes kan brengen. Tips en tricks zijn dan ook van harte welkom.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.