Ga naar inhoud

Hoe kabelboom achterklep QP te vervangen?


Brandrover

Aanbevolen berichten

Jippie, m'n 3e remlicht en centrale deurvergrendeling van de kofferbak doen het weer ;) !!! Helemaal blij mee!

Ziet er ook weer netjes uit en zo ver ik weet was het goed zelf uit te voeren (gelukkig heb ik daar The Bob voor :newblush:).

Nogmaals dank voor je moeite en de snelle service!

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 jaren later...

We zijn al weer een tijdje verder, maar heb je nog zo'n kabelboom beschikbaar?

Ook bij mijn Z3 (roadster, 1999) doet de ab functie het niet en het derde remlicht wordt sinds kort ook niet meer aangestuurd.

Dus zal kabelbreuk ook bij mij wel de oorzaak zijn.

Ik heb al geprobeerd een PB te sturen, maar zie gen kopie in mijn sent items box. Ben dus bang, dat die niet is aangekomen. Dus maar even zo.

Hoor het graag

Freek

Link naar reactie
Ik heb al geprobeerd een PB te sturen, maar zie gen kopie in mijn sent items box. Ben dus bang, dat die niet is aangekomen. Dus maar even zo.

Hoi Freek, ik ben wat minder actief, maar kijk af en toe wel mijn mailbox na. Ik heb je al een PBtje gestuurd.

Groeten, Rogier

Link naar reactie
Hoi Freek, ik ben wat minder actief, maar kijk af en toe wel mijn mailbox na. Ik heb je al een PBtje gestuurd.

Groeten, Rogier

Probeer een reply op je PB. Maar ik krijg steeds geen bevestiging van mijn bericht in mijn sent items box. Geen idee waarom.

Dus opnieuw maar weer via dit topic.

In principe geen probleem. Ik vraag me wel af of tegenwoordig het derde remlicht verplicht is. Als dat zo is, zal ik toch een noodreparatie moeten toepassen. Weet jij welke draad dat zou kunnen zijn?

Is het mogelijk, dat jij de set bestelt en direct bij mij laat afleveren? Uiteraard nadat ik het bedrag op je rekning heb overgemaakt. Scheelt me dan mogelijk toch een paar dagen en een 2de maal verzendkosten voor jou.

Hoor het graag van je.

Je kunt me ook bellen als dat sneller is: 06 47687495

Bedankt trouwens voor je snelle antwoord.

Freek

Link naar reactie
Probeer een reply op je PB. Maar ik krijg steeds geen bevestiging van mijn bericht in mijn sent items box. Geen idee waarom.

Om verzonden berichten te bewaren moet je onderaan je bericht, bij optie, Voeg een kopie van dit bericht toe aan mijn verzonden items

aanvinken.

Link naar reactie
In principe geen probleem. Ik vraag me wel af of tegenwoordig het derde remlicht verplicht is. Als dat zo is, zal ik toch een noodreparatie moeten toepassen.

Freek

Hoi Freek,

Als ik het goed heb is het derde remlicht vanaf een ?? bouwjaar verplicht, maar zo wie zo is het zo dat als er een derde remlicht gemonteerd is, hij dit in ieder geval (voor de APK) ook moet doen, als je hem demonteert is de verplichting ook weg. :rolleyes:

Link naar reactie

Niet gaan liggen klieren. Als je merkt dat die bedrading beschadigd is, bedenk je dan dat sommige draden continu 12V voeren, andere liggen aan de massa en er zit ook nog een zooi schakeldraden bij voor je sloten (die dan niet meer reageren/altijd dicht/altijd aan gaan).

Rap repareren. In ieder geval zo snel mogelijk provisorisch de blanke draden isoleren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.