Ga naar inhoud

Z3, Z4, Evora?


Brandrover

Aanbevolen berichten

Geheel off-topic:

Vandaag mee kunnen rijden in een Lotus Evora! Dit is 1 van de 21 prototypes die gebouwd zijn voor homologaties en crash tests en zo.

Deze had 3000 km op de teller staan en was voor interieur testen (piepjes, kraakjes, etc).

280 PK uit de Toyota V6. Erg beschaafd geluidje, GEEN beschaafde acceleratie <_<

Hij staat vanaf juli in de showroom. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Groeten Rogier

evora2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik vind Lotus sowieso al mooie wagens afleveren. Alleen de krachtbron spreekt me ook hier weer niet aan...

Link naar reactie

lekker apparaat! <_<

laatst van een van de Lotus vrienden van M Coupe al begrepen dat 'iedere' Lotus rijder een rol Duct tape bij zich heeft en dat deze te pas en te onpas erg nuttig is (bijvoorbeeld voor Z4 rijders op de Ring) juist om piepjes en kraakje op te lossen :ok:

Cling_duct_tape.jpg

Link naar reactie
l(bijvoorbeeld voor Z4 rijders op de Ring)

Een eZel stoot Zich niet twee keer aan deZelfde steen forummember... :ok: :P<_<

Ik vind die Lotus wel mooi om te Zien, vooral in die kleur.

Link naar reactie

Rogier,

Ik denk dat ik deze wagen vanavond heb zien rijden... :mellow:

Hoe groot is anders de kans dat ik in Heist-op-den-Berg een oranje-gele Lotus Evora zie rijden met antracietvelgen...

Link naar reactie
Rogier,

Ik denk dat ik deze wagen vanavond heb zien rijden... :)

Hoe groot is anders de kans dat ik in Heist-op-den-Berg een oranje-gele Lotus Evora zie rijden met antracietvelgen...

De kans is zelfs HEEL groot dat je hem daar hebt zien rijden! De medewerker van Lotus in dit geval was een Belgische man die woont in die omgeving, dat vertelde hij me gisteren. Wat een toeval dan! ;)

De auto rijdt heel opvallend soepel. Waar je bij de Elise en de Exige het merk van een cigarettenpeuk kunt voelen als je er overheen rijdt is deze auto heel soepel geveerd. Het lijkt een beetje op de Z3: een soepele en comfortabele auto voor dagelijks gebruik en een sportieve duivel als het moet! ;)

De remmen zijn aagepast want de ELise en Exige remden zo hard (in combinatie met het extreem lage gewicht) dat de meeste Elises en Exiges van achteren werden aangereden. De Evora is zwaarder (1500 kg!) en heeft "vriendelijkere" remmen.

Verder zit er nog een achterbank in waar een kind zonder benen nog niet in zou passen lijkt het. De achterbank is als optie weg te laten ;)

Link naar reactie

Is de instap nog steeds zo beroerd als in de Elise/Speedster?

Die 2 auto's stonden in '02 ook op m'n lijstje maar na het zeer moeizaam instappen wist ik al dat dat voor dagelijks gebruik ongeschikt zou zijn.

Vind die Evora wel érg mooi.

Link naar reactie
  • Administrator
Is de instap nog steeds zo beroerd als in de Elise/Speedster?

Die 2 auto's stonden in '02 ook op m'n lijstje maar na het zeer moeizaam instappen wist ik al dat dat voor dagelijks gebruik ongeschikt zou zijn.

Gewoon je kont er in laten zakken en daarna je benen onder het stuur doormurwen... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.