Ga naar inhoud

binnenruimte en bagagaemogelijkheden


Aanbevolen berichten

Ik ben aan het orienteren naar een auto waar ik wél met een glimlach in stap (ik rij nu in een oude golf station dus je snapt wat ik bedoel) en vraag me een paar dingetjes af die ik hier stel voordat ik serieus bij handelaren langs ga.

Het eerste is hoofdruimte: Ik vraag mij af hoeveel daar van overblijft bij een hardtop of cabrio met de kap erop.

Ten tweede ben ik nieuwsgierig naar de bagageruimte in een Z3. Wat zijn de afmetingen van het kofferbakje/bagageruimte? Wat kan er makkelijk in en wat absoluut niet? Zijn er afbeeldingen vann?

Groeten

Justus

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

in een Z3 roadster-kofferbak past maximaal deze, specifiek voor de Z3 roadster gemaakte, kofferset. Geeft je een idee:

Z3-Front.jpg

BMW-Z3-3.jpg

BMW-Z3-4.jpg

Als ie zo vol is, wel hopen dat je geen lekke band krijgt. <_<

Hoe lang ben je? Een Z3 Roadster heeft de standaard Z3 forum "lange van Dedemsvaart test" gehaald! :ok:

Link naar reactie

Hoofdruimte bij een hardtop of cabrio zijn nagenoeg identiek. Op het forum zitten ook vrij lange members dus kan geen showstopper zijn als je ook in een Golf past.

Voor je beeldvorming: in een kofferbak passen twee (winter) golftassen inclusief clubs of de bagage voor twee weken vakantie in Italie. <_<

cimg1282mediumsc0.jpg

Link naar reactie
Ik ben aan het orienteren naar een auto waar ik wél met een glimlach in stap (ik rij nu in een oude golf station dus je snapt wat ik bedoel) en vraag me een paar dingetjes af die ik hier stel voordat ik serieus bij handelaren langs ga.

Het eerste is hoofdruimte: Ik vraag mij af hoeveel daar van overblijft bij een hardtop of cabrio met de kap erop.

Ten tweede ben ik nieuwsgierig naar de bagageruimte in een Z3. Wat zijn de afmetingen van het kofferbakje/bagageruimte? Wat kan er makkelijk in en wat absoluut niet? Zijn er afbeeldingen vann?

Groeten

Justus

Dag justus,

Ik ben 1.96 lang en ik zit nog niet tegen de kap aan. veel groter moet je overigens niet zijn. Mensen van 2m + zullen er niet ingaan. De hardtop heeft iets meer ruimte.

In de bagageruimte gaan bij mij 5 volle boodschappentassen / 3 kratten bier en dan heb je nog wat ruimte over waar je wat dingetjes kan proppen.

Link naar reactie

Niet echt een inkoppertje hoor, de QP komt erg dicht bij een natte droom en als het zover is dat ik serieus ga zoeken staat die boven aan het lijstje! Maar de cabrio vind ik ook niet mis en staat op een hele sterke tweede plek (zeker nu ik weet dat ik er iets meer dan de make-up tas van mijn vrouw in mee kan nemen)

Link naar reactie
Niet echt een inkoppertje hoor, de QP komt erg dicht bij een natte droom en als het zover is dat ik serieus ga zoeken staat die boven aan het lijstje! Maar de cabrio vind ik ook niet mis en staat op een hele sterke tweede plek (zeker nu ik weet dat ik er iets meer dan de make-up tas van mijn vrouw in mee kan nemen)

Welcome in the Z-Lane Justus... <_<

Bovenstaande had je niet moeten Zeggen want we hebben een Coupé brigade hier die Zijn weerga niet kent... :ok:

Vergelijk het een beetje met het Zwaarste virus...Je doet er alles aan om het van je af te houden maar er lijkt geen beginnen aan,

ik ben die dreig PeeEm's om mijn Roadster weg te doen meer dan Zat... :P

Wellicht ben ik een van de wienige die vind dat je niet veel in Zo'n Roadster meekrijgt, maar daarintegen Zie ik Zo'n juweel als hobby-auto, hoéft ook niet veel in.

Link naar reactie
Bovenstaande had je niet moeten Zeggen want we hebben een Coupé brigade hier die Zijn weerga niet kent...

vooral de niet-actieve leden van de QP brigade blijven grote fans :ph34r: en verlangen na iedere meeting nog wel even terug naar de QP :mellow:

Link naar reactie
Wellicht ben ik een van de wienige die vind dat je niet veel in Zo'n Roadster meekrijgt, maar daarintegen Zie ik Zo'n juweel als hobby-auto, hoéft ook niet veel in.

Er hoeft inderdaad niet al te veel in maar ik moet er voor mijn werk wel een week mee de deur uit kunnen, als ik echt wat wil verhuizen pak ik wel de espace. Ik zoek een auto met een funfaktor die mijn stoppen met motorrijden een beetje op moet vangen en het probleem is dat er niet veel is wat daar aan voldoet :mellow: . En Super Seven (of replica daarvan) lijkt me qua rijeigenschappen helemaal te gek maar er zit geen dak op en een motor is nog praktischer. Een Elise is super maar daar pas ik niet in dus hoef ik de weekendtas al nieteens te proberen.

Sportief, mooi en ptaktischer dan een motorfiets gaat bijna niet hand in hand in autoland de Z3 zou daar dus wel in kunnen slagen.

Link naar reactie
Zal ik hem dan maar inkoppen.... :mellow:

In beige oogt het nog ruimer...

AR%20011.jpg

Ik zoek een auto met een funfaktor die mijn stoppen met motorrijden een beetje op moet vangen en het probleem is dat er niet veel is wat daar aan voldoet :ph34r: .

Meer fun als in de Z3 coupe heb ik niet gauw gehad op vier wielen (een uitzondering daargelaten). En hij is best wel praktisch. Maar hoezeer ik ook actief lid ben van Zedri's "Coupe Brigade", denk ik dat je die motor-kick toch meer in een roadster zult krijgen (alhoewel ik zelf nooit motor of roadster gereden heb).

Link naar reactie

Je krijgt er zoveel rijplezier voor terug... gewoon doen dus :ph34r:

De Ikea heeft een bezorgdienst en wat boodschappen doen gaat prima met een roadster.

Meeste mensen doen er alles aan om hun zaaddodende grote auto goed te praten. Want je zal toch eens twee keer per jaar naar de Ikea gaan. :mellow:

Link naar reactie
Ik heb hierover ook een vraagje;

Ik dacht namelijk ooit de mogelijkheid te hebben gezien om de softtop-afdekhoes op te 'hangen' aan de binnenkant van je kofferklep. Klopt dat? Zou wel veel ruimte schelen namelijk!

Waar vind je zoiets?

bedoel jij dit of dit?

111-m_trunk_storage.jpg

Link naar reactie
Je krijgt er zoveel rijplezier voor terug... gewoon doen dus ;)

De Ikea heeft een bezorgdienst en wat boodschappen doen gaat prima met een roadster.

Meeste mensen doen er alles aan om hun zaaddodende grote auto goed te praten. Want je zal toch eens twee keer per jaar naar de Ikea gaan. :)

Precies. ;)

Ik heb een funf touring. Ben vorige week naar Ikea gegaan voor een bedbank van mijn zoon. Wat denk je? Past niet. ;)

Link naar reactie

anderzijds: ik heb vaak genoeg latten en lange dingen van 4 meter meegenomen met het dak open. Dat lukt je zelf met een espace niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.