Ga naar inhoud

Mijn liefje gewond geraakt


Ins0mnia

Aanbevolen berichten

Dag blije gevoel, hallo sjaggo Johnno....

Ben je klaar met je werk, wil je lekker met open dak weg rijden. (de zon scheen) Roept een collega naar me toe.. "Eh.. kerel, volgens mij is iemand tegen je aangekomen of jij hebt een auto gepakt."

Dus van nature is mijn reactie; "Je zit me te fucken gast, er is niets.."

Maar helaas, hij was serieus.. was een klein stukje door gereden tot aan een tank station en ik schrik me de tering pleuris. De hele rechter kant van me auto was wit!

Na dat ik deze stof had weg geveegd kwam de grote boze strepen, me liefje heeft 3 gigantische krassen gekregen op haar rechter gezicht.............

Niet alleen dat, dit komt nota bene van een collega af!! Want mijn auto stond in een gepanzerde kooi. Maar wat ik schoftig vind is, dat men geen geen briefje op me voorruit plakken .. nee, gewoon keihard na-schade weg rijden.

Enfin langs de politie geweest, die uiteraard hier helemaal niks kan. Verzekering gebeld die uiteraard gesloten was.. joepie, mijn dag is verneukt.

Overgens kan ik niet gewoon niet een deel laten herspuiten. Omdat het Boston Groen is, is dit bijna onmogelijk om het perfect na te bootsen. Dus moet een volledige herspuit van pas komen.

Nu maar hopen dat de waarborgfonds mij accepteerd, anders kan ik me no claim :thumbup: vaarwel zeggen..

;_;

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waardeloos dat mensen zo met jouw mooie spullen omgaan.

Gewoon naar website waarborgfonds gaan en formulieren downloaden. waarborgfonds

Even aanmelden bij politie.

Je moet kunnen aantonen dat het door een auto is veroorzaakt. Dus wel even foto's nemen voordat je het schoonmaakt.

Is dus geen probleem en wordt zonder meer geacceoteerd.

Succes

Link naar reactie

Hai

Zeker balen dat ze zo door rijden zonder zich kenbaar te maken.

Misschien kun je de schade verhalen op het Waarborgfonds.

Ik heb hieronder een text geplakt wat de vereisten zijn bij het Waarborgfonds.

alvast suc6

gr marco

Voor een succesvol beroep op dit fonds is het nodig dat:

- de tegenpartij aansprakelijk is voor de schade

- de schade is veroorzaakt met of door een ander motorrijtuig

- verhaal op de tegenpartij niet mogelijk is

Daarnaast is vereist dat u direct na het ontdekken van de schade, aangifte heeft gedaan bij de politie.

Ook is het nodig dat u door middel van getuigenverklaringen kunt aantonen dat uw motorrijtuig onbeschadigd werd geparkeerd. En daarna op dezelfde plaats met schade werd aangetroffen zonder dat er in de tussenliggende periode in is gereden.

Link naar reactie

Bedankt heren (neem dat aan) voor jullie reactie en hulp. Heb er direct werk van gemaakt!

Ik heb 2 collegas gevonden die me graag helpen met getuigen verklaringen.. (Ze weten hoe verliefd ik ben op mijn Z3tje :thumbup: ).

Het ergste is nog wel, in 11 jaar dat deze auto op de weg is. Was er geen enkele kras, tot gistern. (wel wat steen slag). Kreeg regelmatig positief commentaar dat me auto nog zo goed in de lak was. :)

Link naar reactie

damn dat is een doodzonde man, je Zetje raken en dan ook nog net doen of er niks is gebeurd en gewoon wegrijden :thumbup:

en dan ook nog een collega, die niet eens zo collegeaal genoeg is om er een briefje bij te doen met sorry....hoe gaan we dit regelen??

ik hoop voor je dat het allemaal goed komt!! en dat ie er snel weer strak bij staat :)

heel veel suc6 en sterkte met je liefje

Link naar reactie

Onderzoekje starten bij je collega's

Tijdstip van vertrek

Witte auto

Meet de hoogte van de krassen tot het wegdek , krijg je een idee van bumperhoogte (SUV iod etc)

Mailjte in de rondte wie heeft er per ongeluk ..... graag reactie ....

en wie heeft er wat opgemerkt ....

suc6

Link naar reactie
Erg lullig voor je. Ik vind dit soort acties sowieso al om te kotsen maar dan ook (wss) nog een collega. <_<

Alleen snap ik je opmerking over het niet (gedeeltelijk) kunnen overspuiten van de schade, omdat het boston groen is, niet.

Ben al naar paar spuiters geweest, er zit toch na (11 jaar) een (lichte) kleur verschil als ze delen overspuiten.

Link naar reactie
Alleen snap ik je opmerking over het niet (gedeeltelijk) kunnen overspuiten van de schade, omdat het boston groen is, niet.

Ik ook niet. Onze Bostongroene achterklep heeft wel wat "corrosie-bubbeltjes" rond de as van de achterruitenwisser. Heb het in Lelystad met Arno er over gehad om de achterklep opnieuw te spuiten, hij zag daar geen issues.

Dubbelcheck in ieder geval even met Arno (M coupe) wat ze je vertellen. Misschien verkopen ze liever een complete paintjob, dan alleen de rechterkant? <_<

Link naar reactie
Ik ook niet. Onze Bostongroene achterklep heeft wel wat "corrosie-bubbeltjes" rond de as van de achterruitenwisser. Heb het in Lelystad met Arno er over gehad om de achterklep opnieuw te spuiten, hij zag daar geen issues.

Dubbelcheck in ieder geval even met Arno (M coupe) wat ze je vertellen. Misschien verkopen ze liever een complete paintjob, dan alleen de rechterkant? :foto:

Righto will do. <_<

Link naar reactie

Tjee man, wat een narigheid.

<_< En dan hebben ze een campagne tegen onbewust asociaal gedrag :foto:

Schiet mij maar lek. En zulke eikels maar af...

Succes in je zoektocht en sterkte met de reparatie!

Link naar reactie
Tjee man, wat een narigheid.

<_< En dan hebben ze een campagne tegen onbewust asociaal gedrag :foto:

Schiet mij maar lek. En zulke eikels maar af...

Succes in je zoektocht en sterkte met de reparatie!

ergste is, elke keer als je naar je auto toe loopt word je weer aan herinnerd -____-

Link naar reactie

Elke keer eraan herrinnerd worden is nooit leuk, en van deze schade wordt niemand vrolijk van... :( Omdat het een collega is, had ik op z'n minst een briefje op de voorruit verwacht, maar zelfs dat nog niet! ;) Kan het misschien zijn dat hij/zij het niet gehoord heeft en gewoon is weggereden? En eenmaal thuis aangekomen bedacht: hoe komt die groene lak op mijn bumper? Als hij/zij het wel gehoord heeft en gewoon is doorgereden dan is het een ongelofelijke !@#$, die je meteen af moet schieten wat Bart(Tja) al suggereert... :blink: :fiew:

Wij hebben een Bostongroene '95-er 316i E36 gehad waar maar liefst 2x een deuk in beide voorspatborden is gereden door een stuk onbenul die geen briefje achter had gelaten. :ok: De eerste keer (toen was ie net 4 jaar zoiets) hebben we hem weggebracht naar een professionele spuiter die het spatbord heeft vernieuwd en helemaal heeft gespoten (en overgeneveld in de deur om kleurverschil te voorkomen). De tweede keer (deze keer het rechterspatbord en toen was het 2003) hebben we gewoon los laten spuiten en daarna zelf gemonteerd. Daar zat wel kleurverschil in, maar het viel best mee. :) Als klap op de vuurpijl reed in 2006 iemand met een rode auto een flinke schram op de rechtervoorkant(bumper en grillehouder beschadigd, en knipperlicht kapot) en dan te bedenken dat ik de bumper net erop had gezet omdat de oude veel beschadigingen had. ;) Deze schade heb ik toen zelf gemaakt (knipperlicht vervangen, grillehouder bijgelakt en bumper geplamuurd/gespoten), omdat de bumpers gewoon grijskleurig waren en niet in de kleur.

Maar goed, ik wens je veel sterkte met het fixen/claimen van de schade én het vinden van die collega, die flink wat heeft uit te leggen! :notworthy:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Wat fijn voor je!!!! Gefeliciteerd!!! Niet meer de 'fijne collega' kunnen achterhalen???? Die kan er toch niet zo maar mee wegkomen??!

Hoe dan ook, je zorgen zijn voorbij en dat is natuurlijk heerlijk voor je!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ten eerste: sterkte met deze ellende :blink: en fijn dat je ZZZ weer glimt! Roept bij mij nare herinneringen op aan het figuur dat een kras over de gehele kofferklep van mijn Z3tje trok. Sindsdien zet ik hem zo min mogelijk op het zicht. En mag hij ook (ik heb geen garage) een beetje viezer zijn soms, dat valt minder op. Triest, maar het is nodig om het risico wat te beperken. Maar dan: doorrijden nadat je bij iemand schade veroorzaakt hebt. Zó triest. Wees nou eens gewoon eerlijk. Is dat nou zo moeilijk? Iedereen kan iets stoms doen, even niet opletten bij parkeren enzovoort. Maar dat merk je dan toch wel?

Ik ben ooit aangereden (in mijn vorige auto) door een allochtone meneer die zowat jammerend uit zijn compleet verrote bestelbusje stapte en zo ongeveer op zijn knieën voor mijn enigszins gekraakte bumper ging zitten. Hij maar met zijn mouw poetsen en kijken hoe erg het was. Het werd een hele show zelfs. "Ik alles betalen" zei hij nog, met een soort biddende houding naar die bumper. Maar goed, de vent zette geen grote bek op, en snapte dat hij de schuld had. Hij liet mij de papieren van zijn busje zien, dat was diezelfde dag pas op zijn naam gezet! Heel verhaal over zijn familie en dat hij dat busje zo nodig had en dat hij nu geen geld meer had. Helaas sprak hij wel veel maar niet zo verstaanbaar Nederlands en ik was net op weg naar een afspraak. Kortom: Ik had zoiets van "schiet op, geen zin in een lange show met veel communicatieproblemen en al helemaal niet in verzekeringstoestanden" en ik kon het toch niet echt nagaan of het een show was of niet. Feit was: Busje was ècht verrot dus veel geld heb je dan niet. En toen ik zei dat hij het moest betalen trok hij ook zijn portemonnee - maar keek daarbij naar de grond: Er zat letterlijk 10 Euro in - en een bankpasje. Slimme act? Geen idee. Ik had het gevoel dat het echt was. We stonden bij een tankstation (hij was achteruit gereden zonder te kijken: ik zie de trekhaak naar mijn bumper komen en krak!) dus zei ik: "Dan gaat u mijn benzine maar betalen". Want die bumper laten herstellen - dat zou toch wel wat gaan kosten, wist ik ook wel (alleen had ik geen zin om hem te gaan herstellen, er was niet zoveel aan te zien, licht gekraakt). Maar ik wilde dat hij iets terugdeed. En dit was de snelste manier. Zo gezegd, zo gedaan. Misschien had ik het keihard moeten spelen, maar ach, voor hetzelfde geld klopte zijn verhaal ook echt - ik gunde hem dat voordeel van de twijfel wel. (Sorry voor dit megaverhaal, was niet mijn bedoeling om dit topic te kapen. Het gaat mij om: Ik heb iets met mensen die gewoon eerlijk zijn - en ik haat types die gaan draaien, ontkennen of - doorrijden...)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.