Ga naar inhoud

syncen telefoonboek van iphone


JosB

Aanbevolen berichten

dag allemaal, leuk om te kunnen zeggen dat ik sinds kort na maanden dromen mij ook een z4 eigenaar mag noemen. nog geen rijder.... wacht nog op het kentekenbewijs want de auto is uit duitsland geimporteerd. rdw is al weg achter de rug, dus nog eventjes!

voor wie het leuk vindt, er staan een paar fotoos op http://picasaweb.google.com/Josb022/Z4#

het is een 3.0i uit september 2004.

tijdens de voorpret veel aan het forum gehad maar loop nu toch tegen een probleempje op. kan mijn iphone wel bluetooth verbinden met de boordcomputer maar mijn adressenlijst krijg ik niet in het 'register' geladen. Als ik het register oproep zegt hij steeds 'please wait'.

kent iemand dit probleem en is er een oplossing?

Jos Barendregt

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooie Z jos!

bmw-z4-5.jpg

Ook mooie planten in de woonkamer:

DSC_0364.jpg

:blink:

Verschijnt je auto wel in de lijst van gekoppelde apparaten op je iphone (Instellingen -> Algemeen -> Bluetooth)

Daar kun je bluetooth ook aan zetten, maar ik neem aan dat je dat al gedaan hebt :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Blijft ingewikkelde materie.

Met de '13e generatie bluetooth' van BMW (beschikbaar vanaf 2007 zou syncen van contacts vanaf de iphone wel mogelijk zijn. Zie website van thommy (http://www.thommy.nl/shop/product_info.php?products_id=390&osCsid=874ce1594c4e15647980bb714b08237e). Volgens BMW is 'Function support highly dependable'. Dependable van wat??? Iemand ervaring ermee?

Het probleem bestaat overigens ook voor systemen met idrive, daar is er een fix gevonden door 2000 fake contacten aan het adressenboek toe te voegen. zie http://blog.scoopz.com/2008/10/11/fix-for-...-synchronising/. Helaas werkt deze truc niet met de non-idrive systemen al is het mij wel gelukt om hiermee het nummer van de voicemail (kennelijk van de simkaart) binnen te halen.

Voor de i-drive systemen lijkt het afgelopen week uitgekomen OS3.0 voor iphone dit probleem opgelost te hebben.

Een ander probleem is de slechte verbinding die de iphone heeft met de (oudere?) bmw-bluetooth zoals die van mij: regelmatig verbreekt de verbinding en er is een delay van wel een halve minuut voor het gesprek binnenkomt.

De oplossing daarvoor lijkt te zijn om de apostroph (') uit de naam van de iphone te verwijderen. Meestal is de naam van de iphone namelijk "naam's iphone". De apostrophe hindert kennelijk de bmw module en dit stoort de verbinding.

Bij mij heeft deze truc geholpen!

Jos

Link naar reactie
Blijft ingewikkelde materie.

Met de '13e generatie bluetooth' van BMW (beschikbaar vanaf 2007 zou syncen van contacts vanaf de iphone wel mogelijk zijn. Zie website van thommy (http://www.thommy.nl/shop/product_info.php?products_id=390&osCsid=874ce1594c4e15647980bb714b08237e). Volgens BMW is 'Function support highly dependable'. Dependable van wat??? Iemand ervaring ermee?

Het probleem bestaat overigens ook voor systemen met idrive, daar is er een fix gevonden door 2000 fake contacten aan het adressenboek toe te voegen. zie http://blog.scoopz.com/2008/10/11/fix-for-...-synchronising/. Helaas werkt deze truc niet met de non-idrive systemen al is het mij wel gelukt om hiermee het nummer van de voicemail (kennelijk van de simkaart) binnen te halen.

Voor de i-drive systemen lijkt het afgelopen week uitgekomen OS3.0 voor iphone dit probleem opgelost te hebben.

Een ander probleem is de slechte verbinding die de iphone heeft met de (oudere?) bmw-bluetooth zoals die van mij: regelmatig verbreekt de verbinding en er is een delay van wel een halve minuut voor het gesprek binnenkomt.

De oplossing daarvoor lijkt te zijn om de apostroph (') uit de naam van de iphone te verwijderen. Meestal is de naam van de iphone namelijk "naam's iphone". De apostrophe hindert kennelijk de bmw module en dit stoort de verbinding.

Bij mij heeft deze truc geholpen!

Jos

met dependable word betrouwbaar bedoeld in dit geval (neem ik aan)

Link naar reactie

ik heb voor de z4 de module gekocht om hem in de arm leuning te kunne klikken en wat denk je

cradel pas perfect maar de iphone gaat er nooit in en is gewoon te breed

koop deze dus niet

past wel in de 5 serie

gr eric

Link naar reactie
ik heb voor de z4 de module gekocht om hem in de arm leuning te kunne klikken en wat denk je

cradel pas perfect maar de iphone gaat er nooit in en is gewoon te breed

koop deze dus niet

past wel in de 5 serie

gr eric

Er is een update daarvoor voor de Z4 zodat die wel past. Degene die jij hebt is de eerste generatie cradle, die kon je inleveren voor de nieuwe versie die wel past.

Link naar reactie
Er is een update daarvoor voor de Z4 zodat die wel past. Degene die jij hebt is de eerste generatie cradle, die kon je inleveren voor de nieuwe versie die wel past.

top bedankt ga eens terug dan gezien ie hagelnieuw is dus moet passen

gr

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.