Ga naar inhoud

achteras bushings subframe


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik wil nog wat dingen aanpassen aan de z3m voordat ik m verkoop.

Ben nu bezig met de achteras rubbers. Wil deze vervangen voor de plastic versie.

Deze zouden een enorme verbetering zijn.

Heb al even op het forum gezocht maar de linkjes werken niet meer of zijn oud.

Heeft iemand info hierover of heeft iemand nog een setje liggen?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal.

Ik wil nog wat dingen aanpassen aan de z3m voordat ik m verkoop.

Ben nu bezig met de achteras rubbers. Wil deze vervangen voor de plastic versie.

Deze zouden een enorme verbetering zijn.

Heb al even op het forum gezocht maar de linkjes werken niet meer of zijn oud.

Heeft iemand info hierover of heeft iemand nog een setje liggen?

ik heb ze onder mijn z3 gemonteert.

werk prima.

veel verschil.

ik heb ze iets ingekort.

gekocht bij biesheuvel nieuwendijk.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...

Zo jij bent zeker een tijdje afwezig geweest hier, of de duvel er mee speelt vandaag je ex 1.9 hier in de garage gehad, rijd nu rond in Leiden.

Een (heel) tijdje eruit geweest.. :offtopic: Maar nu helemaal terug! :gossip:

Nooit reactie gehad in ieder geval van Bert. Maar morgen gaan de Powerflex-rubber er dan eindelijk onder.

Link naar reactie
Zo jij bent zeker een tijdje afwezig geweest hier, of de duvel er mee speelt vandaag je ex 1.9 hier in de garage gehad, rijd nu rond in Leiden.

He Ruud!

Ja het ging van dagelijks op het forum kijken naar er gewoon niet meer aan toe komen....

OWW, leuk om te horen/lezen dat de ex er ook nog is!! <_<:thumbup:

Ook mooi bij je in de buurt. Dus die zal je vast vaker zien.

;)?

Link naar reactie
Iemand info/advies?

Rubber #1 heeft Ruud bij onze Z vorig jaar vervangen door een " :thumbup: rubber" (zoals bij zovelen hier). Dat maakte echt een erg groot verschil in stuurnauwkeurigheid. Maar misschien heb je daar al een vers ;) rubber in zitten <_<

Ik kan me herrineren dat Jochem (Mus) een deel van de rubbers in de achteras heeft vervangen op zijn :banaan: coupe

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Het laten monteren duurt toch langer dan verwacht...

HEHEHE!! daar weten ik & Ruud alles van :thumbup::schater:

Ik heb nr. 1 en 4. laten vervangen door Ruud.. waarbij ik eerlijk moet zeggen dat ik alleen bij het vervangen van nr.1 echt verschil merkte.

Overigens heb ik geen powerflex achter, maar gewoon nieuwe (M?) rubberen varianten..

Succes!

echt een rot klus. :unsure:

Link naar reactie

zZz inmiddels terug! :(

Mwah, merk wel wat verschil. Bij mij was de rechterrubber erg versleten dus die gaf wat problemen.

Het is nu allemaal iets strakker en stugger. Lekkellll! :nono:

Zeker een aanrader voor iedereen.

Auto is helemaal top op een klein dingetje na....

Dit heb ik al vanaf het begin.

Licht schafend/schurend/zeurend geluid als je vanuit stilstand een bocht naar links of rechts maakt.

Auto is niet zo laag dat de banden aanlopen. Het komt ergens bij het differentiëel vandaan.

Tot nu toe al aan vele monteurs (Ook Ruud) en fanatiekelingen gevraagd maar niemand heeft een idee.

Het advies gekregen om de achterasrubbers te vervangen. Dat is nu gebeurd maar nog steeds niet helemaal weg.

Heb ik nou zo'n goed gehoor en hoor ik dingen die normaal zijn...... Of is er toch wat aan de hand? Iemand een idee?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
zZz inmiddels terug! :(

Mwah, merk wel wat verschil. Bij mij was de rechterrubber erg versleten dus die gaf wat problemen.

Het is nu allemaal iets strakker en stugger. Lekkellll! :nono:

Zeker een aanrader voor iedereen.

Auto is helemaal top op een klein dingetje na....

Dit heb ik al vanaf het begin.

Licht schafend/schurend/zeurend geluid als je vanuit stilstand een bocht naar links of rechts maakt.

Auto is niet zo laag dat de banden aanlopen. Het komt ergens bij het differentiëel vandaan.

Tot nu toe al aan vele monteurs (Ook Ruud) en fanatiekelingen gevraagd maar niemand heeft een idee.

Het advies gekregen om de achterasrubbers te vervangen. Dat is nu gebeurd maar nog steeds niet helemaal weg.

Heb ik nou zo'n goed gehoor en hoor ik dingen die normaal zijn...... Of is er toch wat aan de hand? Iemand een idee?

En de ophanging van je diff is het ook niet... die "bekende" brekende laspunten?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.