Ga naar inhoud

cd wissellaar


pave

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum.

Ik heb gisteren een BMW z4 3.0 gekocht.

er zit een audio Navi. provesional systeem in, maar geen cd wisselaar.

nu begreep ik van de verkoper dat het menu in de radio al voorbereid is voor een wisselaar

Is de z4 standaard voorbereid om er achteraf nog een wisselaar bij te plaatsen?ligt de kabel er bv al?

Waar zit de wisselaar normaalgesproken gemonteerd?

kan er missien iemand een plaatje posten?

alvast bedankt

gr Paul

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het ligt natuurlijk aan je muziekcollectie, maar is een iPod aansluiting geen optie? Is even duur (als je al een iPod hebt) en je kunt veel meer muziek meenemen. Moet je natuurlijk wel je favoriete muziek als MP3 hebben, anders heb je er nog weinig aan :wave:

Link naar reactie

wat een super forum is dit!

he mannen bedankt.

een ipod aansluiting is het overwegen waard, ik heb zo'n ding nog niet( ik ben nog een van de ouderwetse cd's ;) ) maar misschien moet ik zo'n ding toch maar eens aanschaffen.

met de tijd mee jullie hebben gelijk :wave:

ik ga me er eens wat verder in verdiepen.

bedankt

gr Paul

Link naar reactie

Weet iemand hoe eenvoudig het is om een Wisselaar uit te bouwen. Ik heb namelijk wel een wisselaar en zou eigenlijk een ipod aansluiting in plaats daarvan hebben. Dus misschien dat ik de CD wisselaar kan verkopen (aan Paul bijvoorbeeld :notworthy: ) en dat ik er dan een ipod module inzet aangezien ik wel aan een ipod heb.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.