Ga naar inhoud

Vervangen lampjes verwarming


Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik bij het rechter lampje van de verwarmings unit kom? Ik heb de radio verwijderd en de twee schroefjes los gemaakt zodat ik de verwarmingsunit naar achteren kan kantelen. Het linker lampje is eenvoudig te vinden en is al vervangen, het rechter lampje kan ik helemaal niet vinden. Hij hoort te zitten bovenin tussen de twee rechtse draaiknoppen, maar ik kan EN geen lampje EN geen gaatje vinden waar een lampje in zou moeten zitten. De draaiknop voor de lucht snelheid is nu 's avonds niet verlicht.... :thumbup:

Alvast bedankt voor de hulp! Een foto zou helemaal geweldig zijn.

Groeten,

Rogier

QP 2.8 1999

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

AH, goed idee. Die moet ik ook nog even vervangen ja. Nog niet naar gekeken, dus een tip vooraf is dan al wel vast makkelijk :thumbup:

Link naar reactie
Rechtsboven de knop Zoeken gebruiken? En anders hier maar even klikken :thumbup: .

Top, dat je die link gevonden hebt Tja. Veel waardering waarop je hem geholpen hebt.

Ik moet wel zeggen dat we hier vaak heel snel roepen: ga naar de zoekknop (Ik bedoel jouw dus niet he).

Ik heb ook een tijd gezocht naar jouw aangedragen artikel maar als ik zoek met de termen: lamp verwisselen, lamp ventilatieunit (titel draadje) etc. dan kom ik niet op dit artikel.

Best zonde want er staat best veel nuttige info op het forum en best lastig voor oude en nieuwe leden.

Link naar reactie

Ik heb hetzelfde probleem met die zoek-knop, dat wil zeggen dat ik ook vaak topics niet (of maar moeizaam) kan terugvinden waarvan ik weet/vermoed dat ze er zijn.

Ik zou o zo graag willen dat ik eens wist hoe ik daarmee met twee zoektermen tegelijkertijd kon zoeken, maar dat lukt mij nog steeds niet (de onvermijdelijke foutmelding is: Sorry, maar we konden niets vinden. Probeer opnieuw en breidt je zoek keuze uit.)

Als jij wel weet hoe dat moet, houd ik me zeeeer aanbevolen!

Maar nu wil het geval dat ik onlangs het hele forum eens heb afgestroopt. Vermoedelijk was het daaraan te danken dat ik de magische zoekterm in dit geval vrij snel gevonden had: verwarmingsunit.

Je moet er maar op komen...

En hoe nu verder met een betere ontsluiting;

  • Er is al eens een wiki geopperd (en vervolgens een snelle, stille dood gestorven).
  • Napojes The return of "Alle links op een rijtje" is een topper, hierin een apart hoofdstuk Reparaties toevoegen?
    Maar ja, er zijn plenty andere topics die ik nog weleens terug wil zien, zoals het onvolprezen Koppel of vermogen van MdV, die zou er toch ook in moeten. Waar plaats je die dan?
  • Is er een gemakkelijke manier om voor jezelf topics in een voorkeurenlijstje te zetten binnen het forum?
  • Wat ik eigenlijk nog niet geprobeerd heb: links naar de topics zelf in mijn browservoorkeuren opnemen (of een handig voorkeuren-beheertooltje daarvoor gebruiken).
  • Iemand nog goede tips?

Barndrover, sorry voor de :( . Als er veel respons komt maken we er wel een nieuw draadje van.

Link naar reactie
Rechtsboven de knop Zoeken gebruiken? En anders hier maar even klikken ;) .

SUPER :(

Dit is wat ik nodig had! Ik heb op allerlei trefwoorden gezocht maar ik heb dat draadje niet gevonden. Ben er al mee aan de slag geweest. Heb de unit los geklikt en naar boven toe gekanteld. Hierna zag ik de fitting net zitten en kon ik met een puntbektang net bij het lampje. Redelik wat kracht nodig gehad om hem eruit te trekken en de nieuwe is zo geplaatst.

Bedankt allemaal! :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.