Ga naar inhoud

Toch weer een M coupe?


HJP

Aanbevolen berichten

Beste dames en heren,

Ik ben al een hele lange tijd niet meer actief geweest hier op het forum maar ja dat kwam natuurlijk ook door de verkoop van mijn m coupe een jaartje of 4 geleden.

Echter, het bloed kruipt waar het niet gaan kan en de laatste tijd betrap ik me erop dat ik met weemoed weer terugdenk aan de kleine, snelle batmobiel en nu neig ik er steeds meer naar om er toch weer eentje bij te kopen.

Nu mijn vraag aan jullie als kenners zijnde: Wat zou een M coupe nu zo ongeveer waard zijn?

Mijn voorkeur gaat in dat geval uit naar een exemplaar dat zoveel mogelijk origineel is (alleen een eisenmann mag; anders zet ik die er wellicht zelf op maar dan wel de meest luide :thumbup: ) en met geen al te belachelijk hoge kilometerstanden.

Mochten jullie een exemplaar weten dan zijn tips natuurlijk van harte welkom.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

HJP

Ps: Ben ook voornemens om er dan zo nu en dan eens een trackday mee te rijden en sommige circuits hebben een geluidsbeperking. Weet iemand toevallig wat de decibel productie van verschillende uitlaten is?

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zo horen we het graag! :thumbup:

Qua prijs zal je voor een goede en propere B) QP toch richting 19 a 20000 euro en hoger mogen tellen denk ik.

Groeten

Maikel

Link naar reactie

Ook een zeer mooie ///M-coupe.

En uiteraard de deze van Jeroen hier op het forum.

Zijn wel Belgische exemplaren.

Of misschien de deze als het echt hard mag/moet gaan... :thumbup: B)

Link naar reactie

Wat een reacties :thumbup: super!

Die op pistonheads is wel zeer aantrekkelijk qua prijs nu de wisselkoers met de pond gunstig is.

Is jullie ook opgevallen dat de knop om de achterklep te openen op een vreemde plek zit? Zal wel te maken hebben met het formaat van de nummerplaat aldaar.

Die rally versie is ook grappig, maar zou er toch graag eentje hebben die ook op kenteken kan....

De overigen ga ik nog eens beter naar kijken.

Wat me opvalt is dat ik mijn vorige ca. 4 jaar geleden voor iets van 22k verkocht heb met een kmstand van net over de ton dan valt me toch op dat ze vrij waardevast blijken te zijn geworden.

Link naar reactie
Die rally versie is ook grappig, maar zou er toch graag eentje hebben die ook op kenteken kan....

De overigen ga ik nog eens beter naar kijken.

Die Rallyversie is op kenteken, anders mag je d'er geen rally mee rijden. (owv toelating om op openbare weg te rijden)

Is de ex-wagen van Nicolas Leune en Stefan Prinzie, voorzien van een 3 liter M motor, maar wegens de "tricky" wegligging van de Z zijn beide piloten overgestapt naar een e36 M3. Geen echt succesverhaal en mss een koopje :thumbup:

De M Coupés blijven idd zeer waardevast, althans toch de goed onderhouden wagens met historie.

Succes en alvast welkom terug B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.