Ga naar inhoud

subwoofer

Gast John

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen hoe ik een subwoofer in roadster kan inbouwen ik wil hem niet in de kofferbak hebben.

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Er is nergens anders plek dan in de originele plaats waar die van het hifi systeem of HK-systeem zit, en dat is in het opbergvak, achter tussen de stoelen.

Ikzelf heb gekozen voor een actieve subwooferbox die ik achter de passagiersstoel heb opgeborgen, schijnt dat als je geen airco hebt je deze ook achter in de middenconsole kwijt kunt. ;)

Geplaatst:

Ik heb bij een iemand op de meeting gezien, dat hij de subwoofer bij het voeteneinde van de passagierstoel had ingebouwd zónder plaatsverlies. Nou weet ik nietmeer wie :blush: even rondvragen.

Not2Fast?????? ;)

John, ik neem aan dat je niet op de hoogte bent van het HK-systeem, zo aan je vraag te zien. Dit optioneel geluidsysteem heeft twee subwoofers achter tussen de stoelen waar nu het opbergvak zit. Hier komt naar mijn mening een redelijke bass uit.

Hier wat meer info:

http://www.mz3.net/stereo.html

Geplaatst:
Hier was ik na op zoek, een upgradekit:

http://www.z3bass.com/purchase.jsp

En geloof me, hier komt geluid uit :blush:

Dit had je niet moeten posten Sledge, nou lig ik hier weer wakker van.... :D ;)

Hebbuh hebbuh......

Geplaatst:
Zie je, ik wist het wel :blush: Zou die daar een fotootje van hebben? ;)

Heeft ie, zal zo ff aanloggen op andere PC. Daar staat wel fotootje op.

Geplaatst:

Pierre, als ik een keer wat aan mijn installatie ga doen, dan pak ik meteen alles grondig aan, dus niet alleen de sub :D . Maar dat zijn wederom toekomstplannen...

@ zedri

Druk op purchase, druk op purchase :D :blink:

Geplaatst:

Hierbij wat fotootjes:

CJ-BL150.jpg

Z3%20Sub%201.jpg

Z3%20Sub%20Groot.jpg

Z3%20Sub.jpg

Ik ben zelf erg te spreken over de kwaliteit van het geluid!!

Geplaatst:

Kost alles bij elkaar weer een hoop teuro's, als je ook nog de versterker en de sub los moet kopen. :D Ben voorlopig tevreden met mijn actieve sub achter de stoel :blink: In zo'n roadter krijg je toch geen optimale sound, kun je dat geld beter aan een Eisenmann besteden :D :D

Geplaatst:

ik heb mijn sub aan de voeten van passagierskant geplaats, mega fel geluid en weinig plaatsverlies, het moest wel een platte sub zijn, nl leniair phase sub/alliante

daarnaast het ik 2 composetjes van alpine achter de zetels en aan de voeten, een 3de van focal in de deuren! dit alles aangesloten op twee 4 kanaalsversterkers van alpine

Geplaatst:

Begin een nieuw onderwerp in "Foto's", in de on topic lounge,

komen de reacties vanZelf. Bij jouwn tekst kies je dan: choose file...

Welkom in the Z-lane...... :blink:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen