Ga naar inhoud

Iemand een middenconsole frontje liggen, om na te meten??


polowonder

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben aan het 'breinstormen' om een GPS in mijn middenconsole 'Facelift' in te bouwen.

Uitgangspositie: ik wil helemaal niet raken aan het originele middenconsole-paneel. Het moet dus ten allen tijde mogelijk zijn om 'terug naar origineel' terug te brengen.

Twee denkpistes:

1. een 'telefoonconsole' (heb er nog eentje liggen in echt leder, dat in mijn E46 zat, zou met eenvoudige ingrepen aan te passen zijn voor de ZZZ).

2. Vermits ik niet hou van 'losse' GPS toestellen en zeker niet van de 'zuignap op de voorruit', denk ik aan vaste inbouw in de middenconsole.

Ik zag zoiets van Schnitzer (hoewel ik zeker niet voor 'carbon' zou gaan).

Vermits ik een zo origineel mogelijk uitzicht wil behouden, zoek ik verder nog naar een middel om het console-front ook in het rood te hebben zoals het nu is (eventueel bekleden met leder).

Dit is de originele: de mijne (no way dat ik daar ga in hakken of snijden)

Vandaar dus nu mijn vraag: heeft iemand zo een originele los liggen, om eens de maten te komen van opnemen? Ik 'maak' er dan een naar mijn zin, moet intussen de Z3 nog niet slopen, en kan rustig op zoek gaan naar het juiste kleur (verf of leder).

(Ik denk dat het rood 'Taninrot' noemt)

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

aan de administrators:

ik probeerde, de raadgevingen van Deze draad te volgen om de foto's te plaatsen, maar ik krijg dan steeds een foutmelding (iets met 'dynamisch of zo).

Is er mij iets ontgaan? :sleepy:

Link naar reactie
Op de dag des Heeren zullen wij barmhartig zijn

GOD zal 't u lonen.. jij hebt een (Belgische) pint te goed (hopelijk hebben ze in het hiernamaals Blonde Leffe)?

Nu (gaf hij beschaamd :sleepy: toe) een hintje, hoedagedadoet???

Link naar reactie
GOD zal 't u lonen.. jij hebt een (Belgische) pint te goed (hopelijk hebben ze in het hiernamaals Blonde Leffe)?

Nu (gaf hij beschaamd :sleepy: toe) een hintje, hoedagedadoet???

zelfbevlekking is geen optie voor mij, dus mezelf belonen is niet nodig.

hint: rechtermuisknop op het plaatje zelf (in imageshack of hier op het forum) , selecteer properties/eigenschappen en selecteer het adres met je muis. Druk op ctrl c. Paste dit adres (ctrl v) in de pop-up die je krijgt als je selecteert dat je een plaatje wilt toevoegen.

Dat biertje krijg ik liever als ik nog leef, dus als je bij het Rijswijkse feestje bent, kun je me een gratis BMW biertje geven :sleepy:

Link naar reactie
zelfbevlekking is geen optie voor mij, dus mezelf belonen is niet nodig.

hint: rechtermuisknop op het plaatje zelf (in imageshack of hier op het forum) , selecteer properties/eigenschappen en selecteer het adres met je muis. Druk op ctrl c. Paste dit adres (ctrl v) in de pop-up die je krijgt als je selecteert dat je een plaatje wilt toevoegen.

Dat biertje krijg ik liever als ik nog leef, dus als je bij het Rijswijkse feestje bent, kun je me een gratis BMW biertje geven :sleepy:

BMW biertje? Is dat dan Bier Met Worst??

Ok, zal ik aan denken als ik nog eens een fotoke of twee moet 'opladen'.

Wat dat Rijswijkse feestje betreft, wanneer is dat? Ik hoop dat ik tegen die tijd de ZZZ 'op de baan' krijg, want de (Duitse) verkoper heeft mij nog steeds het Europees conformiteitsattest (dat we in Vlaanderen MOETEN hebben of geen keuring ==> geen keuring = geen inschrijving) niet bezorgd.

Ik had het bij de lokale :-)) kunnen aanvragen, maar heb er € 75 voor betaald aan 'Der Fritz'. Beetje teveel om tweemaal te betalen nietwaar.

INTUSSEN NOG GEEN ENKELE REACTIE OM DE CONSOLE EENS TE GAAN METEN (heeft dat dan echt niemand liggen?)

Link naar reactie
Hier misschien een console voor een prikje te koop? Moet je zelf niks gaan fabriceren en kan je die verhakken.

:wave:

dank voor de hint, Sie beobachten dieses Angebot.....

- ik kan niet bieden want vertrek vannacht naar Azië (ok mogelijks vanuit een internet-café), maar daar zullen wel kopers op afkomen vermoed ik. Ik bekijk het in elk geval wel.

Link naar reactie
Hallo,

ik ben aan het 'breinstormen' om een GPS in mijn middenconsole 'Facelift' in te bouwen.

Uitgangspositie: ik wil helemaal niet raken aan het originele middenconsole-paneel. Het moet dus ten allen tijde mogelijk zijn om 'terug naar origineel' terug te brengen.

Twee denkpistes:

1. een 'telefoonconsole' (heb er nog eentje liggen in echt leder, dat in mijn E46 zat, zou met eenvoudige ingrepen aan te passen zijn voor de ZZZ).

2. Vermits ik niet hou van 'losse' GPS toestellen en zeker niet van de 'zuignap op de voorruit', denk ik aan vaste inbouw in de middenconsole.

Ik zag zoiets van Schnitzer (hoewel ik zeker niet voor 'carbon' zou gaan).

Vermits ik een zo origineel mogelijk uitzicht wil behouden, zoek ik verder nog naar een middel om het console-front ook in het rood te hebben zoals het nu is (eventueel bekleden met leder).

Dit is de originele: de mijne (no way dat ik daar ga in hakken of snijden)

Vandaar dus nu mijn vraag: heeft iemand zo een originele los liggen, om eens de maten te komen van opnemen? Ik 'maak' er dan een naar mijn zin, moet intussen de Z3 nog niet slopen, en kan rustig op zoek gaan naar het juiste kleur (verf of leder).

(Ik denk dat het rood 'Taninrot' noemt)

Heb laatst mijn z3m vdo meters en console verkocht.

En die vent die die spulen kwam halen had ook zelf een frontje gemaakt.

Zag er strak uit bij had 2 meters rechts zitten en 2 knoppen links.

Hij vertelde dat hij dat zelf gemaakt had.

Ik heb z'n nummer nog misschien kan hij je helpen.

Stuur maar ff een pm mocht je zijn nummer nodig hebben.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.