Ga naar inhoud

mijn nieuwe "kontje",


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Whauw. Da's een mooie uitlaat. Zo zie je ze wel eens onder een 911 zitten:

20040916151603-t.jpg

Mooie mod.

Ja dat is het Bas. Zat mij steeds al af te vragen waar ik dit type uitlaat eerder had gezien maar het is idd de nieuwere 911 in het topsegment

Link naar reactie
Gisteren mijn Z3 weer opgehaald na het plaatsen van een sportuitlaat met nieuwe sierstukjes. Ik vind het zelf erg mooi geworden. Ook het geluid komt er mooier uit; een lekkere volle 6 cylinder....

Zo mooi, heb ik ze nog niet gezien. :angry:

Link naar reactie
Alleen zijn die nep, da's jammer vind ik.

Voor mij is zo'n hele Lexus NEP.....wat BMW, wat MB, een vleugje Audi, niks origineels....(en nog veel ontwikkelingskosten uitgespaard) :thumbup:

Helemaal niks voor mij (hoe goed ze (volgens sommige Jap-adepten) ook mogen zijn) :unsure:

Link naar reactie

ach zo'n Isf mag best, IMHO. Als iedereen in een M3 zou rijden, zou het ook niet meer bijzonder meer zijn.

Vind de mod waar het hier écht over gaat, trouwens helemaal goed :unsure: geweldig mooi gezicht, past mooi bij de ronde lijnen van de Z3. :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.