Ga naar inhoud

Pas op met hyves, voor je 't weet sta je met je Z3 op Geen Stijl...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

GeenStijl :ok: echt wat een horror website zeg, het spijt me wel hoor maar volgens mij zijn dit zaken die GeenStijl voor geen meter aangaan en het zou me ook niks verbazen als het hele verhaal weer vrolijk uit de duim gezogen is.

Ik heb verder niks met die eigenaar van de Z3 kan alleen zeggen dat ie wel een goede auto heeft gekozen :blink:

Link naar reactie

zelfredzaamheid is een veel te zwaar ondergewaardeerd iets in dit landje, dus dit mag best aan de kaak worden gesteld.

Geenstijl is vaak goed, maar worden wel steeds meer een zure website (zoals de door hun geliefde zure krant). Zeiken, zeiken en zeiken op alles en nog wat (met recentelijk nogal vaak een SBS6/televaag nivo), maar positief belichten waar ze wel voor staan is er amper bij. Het topic over de z3 is ook op een manier gebracht die beneden hun stand is. Een beetje iemand met een oude z3 een rijkerdt noemen is voor een club, die zegt de zwijgende meerderheid van mensen die iets toevoegen in dit landje (lees: niet hun hand ophouden of zichzelf verrijken door het overheidsapparatski steeds te vergroten), een beetje zielig.

Het gaat downhill met Geenstijl en dat is jammer, want de betalende meerderheid moet wel een stem houden.

Twee typische reacties van de overheid de laatste tijd.

1) JP zegt: "we stellen een commissie (met vrindjes) op die de ontstane misvatting dat we beloofd hebben mee te doen in Irak, moet wegnemen" . Pardon???Moet zo'n commissie niet gewoon onderzoeken of je beloofd hebt mee te doen in Irak???

2) Vanmorgen: "De regering gaat bezuinigen. Er wordt gekeken waar belastingen kunnen worden verhoogd en aftrekposten (als hypotheekrente) kunnen worden verminderd". Pardon??? Betekent bezuinigen niet dat je minder gaat uitgeven ipv meer binnenharken. Misschien die 3 miljard aan externe adviseurs in Den Haag halveren en 30% van de werkverschaffingsprojekten ambtenaren eruit. Slechts een suggestie.

Link naar reactie

Ken Glenn-DUB niet en ga niet oordelen op iemands uiterlijk op een paar foto's.

Maar vind het bericht op GS wel erg ongefundeerd. Leuke site verder hoor, kom er ook iedere dag. Maar dit stukje is wel erg kort door de bocht.

Kan me zo voorstellen: Als je vader overlijdt en er wordt kort daarna ingebroken; Gewoon shit toch? En als de media daar dan aandacht aan besteedt, dan hoop je in de eerste plaats dat de dader gepakt wordt lijkt mij.

Dat een firma in natuursteen dan een gratis steen ter beschikking stelt is een mooie pleister op de wond. (En die hebben er weer goede reclame aan)

Al had Glenn 3 Ferrari's voor de deur en 8 miljoen op de bank, dan is zo'n gift nog gegund wat mij betreft. Gewoon ronduit rot wat hem en zijn familie overkomt.

Link naar reactie
zelfredzaamheid is een veel te zwaar ondergewaardeerd iets in dit landje, dus dit mag best aan de kaak worden gesteld.

Oplichting is ook een vorm van zelfredzaamheid. :blink: Ik kan sommige creatieve oplichters wel waarderen. Ouderen en geestelijk minder bedeelden moeten ze met rust laten maar de meer sophisticated vormen van oplichting zoals Heer Olivier dat (soms) toepaste maakt ons alleen maar scherper.

Link naar reactie
Oplichting is ook een vorm van zelfredzaamheid. :blink: Ik kan sommige creatieve oplichters wel waarderen. Ouderen en geestelijk minder bedeelden moeten ze met rust laten maar de meer sophisticated vormen van oplichting zoals Heer Olivier dat (soms) toepaste maakt ons alleen maar scherper.

Geachte Edelachtbare Rechter,

ik deed het slechts om de samenleving scherp te houden.

MVG, Frank S.

:schater::schater::schater:

Link naar reactie
.... en 8 miljoen op de bank, ...

Wanneer hij het dan ook op de bank (bankrekening) had gezet dan was er helemaal niets aan de hand geweest.

Een grafsteen is niet goedkoop maar gewoonlijk krijg je daar gewoon een factuurtje voor.

Wat moet je dan met dat geld in huis (in de bank?)!!

Die vent is gewoon publiciteitsgeil.

Vindt het prachtig om met z'n verhaaltje bij SBS6 op de TV te komen.

Met hem zijn er natuurlijk nog duizenden, en daarmee maakt SBS6 iedere avond weer een aflevering vol!

Link naar reactie

Is toch niet verboden om cash geld in huis te hebben? Je kan er over speculeren maar dan weet je nog niet waarom iemand cash geld in huis heeft.

Misschien zwart geld, maar dat hoeft niet. Vind het een goedkoop verhaal waar vooral misgunnen de boventoon voert.

En waar kunnen wij over oordelen, die familie heeft net vader verloren, media weten alles zo te verknippen zoals het hun uitkomt.

Ik begrijp de commotie eerlijk gezegd niet hoor, die familie krijgt een grafsteen, de grafsteen-o-theek gratis reclame, SBS6 en De Telegraaf weer een smeuïg nieuwsitem.

En alles weer mooi opgelost toch?

Zou mijn keuze ook niet zijn om in tranen op televisie te gaan, maar ik zit er niet mee als iemand het wel doet. Alles op tv is al bijna nep, dus waar hebben we het over?

Link naar reactie

Ik was vroeger wel fan van weblogs maar tegenwoordig is het veel van hetzelfde (vooral als het makkelijk scoren is) en zijn ze zo commercieel als de pest. Alles om bezoekers te scoren en ondertussen zelf zoveel mogelijk commerciele handel ertussen gooien. GS is ook gewoon een bedrijf (onderdeel van de telegraaf) met als doel zoveel mogelijk bezoekers en winst behalen. Ophef over een Z3 snap ik dan niet, een nieuwe VW Golf kost meer. Maar nogmaals, makkelijk scoren........

Link naar reactie

Raar maar waar... Mensen denken blijkbaar dat een Z3 een vreselijk dure auto is. Als ik met mijn 1996-er ergens kom waar men niet bovengemiddeld verstand heeft van auto's heeft is het altijd: Zohoo! jai hep zeker de loterij gewonne. of: Het gaat zeker goed met jou he? Ze weten gewoon niet wat ze echt kosten, maar er staat BMW op en het is een sportwagen. dat ie 13 jaar oud is zien ze gewoon niet.

En wat geenstijl betreft: sinds men daar bezig is een omroep op te starten schrijft de grote baas bijna niets meer. Maar die website moet vol dus heeft men waarschijnlijk een paar telegraf journalisten daar neergezet die anders toch de zak kregen.

Link naar reactie
Raar maar waar... Mensen denken blijkbaar dat een Z3 een vreselijk dure auto is. Als ik met mijn 1996-er ergens kom waar men niet bovengemiddeld verstand heeft van auto's heeft is het altijd: Zohoo! jai hep zeker de loterij gewonne. of: Het gaat zeker goed met jou he? Ze weten gewoon niet wat ze echt kosten, maar er staat BMW op en het is een sportwagen. dat ie 13 jaar oud is zien ze gewoon niet.

Dat ken ik... Moet je maar eens in Frankrijk rondrijden met een Z3 of Z4. Waanzinnig hoeveel beziens je daarmee hebt. Straffer nog, er mag zelfs een Porsche naast je staan, de blikken gaan richting je ZZZ of ZZZZ! Ik spreek uit ervaring! :sadder:

Link naar reactie
Dat ken ik... Moet je maar eens in Frankrijk rondrijden met een Z3 of Z4. Waanzinnig hoeveel beziens je daarmee hebt. Straffer nog, er mag zelfs een Porsche naast je staan, de blikken gaan richting je ZZZ of ZZZZ! Ik spreek uit ervaring! :sadder:

Nog erger, sommige "eigenaren" van met name pimpgolfjes en impreza-achtige menen vaak mij uit te moeten dagen als het ware ik in een :ok: rijd.

Link naar reactie
Nog erger, sommige "eigenaren" van met name pimpgolfjes en impreza-achtige menen vaak mij uit te moeten dagen als het ware ik in een :ok: rijd.

Heb het zelf nog niet meegemaakt, maar wel al vaker horen vertellen... Grappig :sadder:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.