Ga naar inhoud

BMW aangeklaagd...


///Maikel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ze zal wel een bril opgehad hebben :schater:

Uit goede bron vernomen dat ze toen inderdaad deze bril op had... :sleepy:

rosecoloredglassesox0.jpg

Gelukkig zijn er legio oplossing voor haar probleem... :schater:

funnypicture1144122836ki9.jpg

Link naar reactie

Geweldige reacties ook:

De meeste BMW rijdsters hebben sowieso iets aan hun ogen ze hebben bijna allen een donkere bril aan , andere veel voorkomende defecten zijn de richtingsaanwijzers en een slecht kontakt tussen de dim en de grootlichten. . dus

Had ze nu met een Lada gereden was dit nooit het geval geweest. Want die hebben geen airbags!

Link naar reactie

En deze was ook leuk op die site: :schater:

flitstk4.jpg

plus reactie: Bij overvallen of inbraken is het altijd van "van de dieven ontbreekt elk spoor". Maar zo'n stomme flitspaal vinden ze direct terug. Zo zie je maar waar de prioriteiten van "uw vriend" de politie ligt hé!!

Ik mag ze wel die belgische buren. :sleepy:

Link naar reactie
En deze was ook leuk op die site: :schater:

flitstk4.jpg

Ik mag ze wel die belgische buren. :sleepy:

Ik kreeg ook zonet een spontane glimlach op m'n gezicht toen ik het hoorde op de radio... Geweldig dit!

Tenminste kerels met cojones :schater:

Link naar reactie
Ik kreeg ook zonet een spontane glimlach op m'n gezicht toen ik het hoorde op de radio... Geweldig dit!

Tenminste kerels met cojones :schater:

Is wel helemaal top! :sick: Alleen had een beetje Hollander 'm op Marktplaats gezet!! :sleepy:

Link naar reactie
Alleen had een beetje Hollander 'm op Marktplaats gezet!! :sick:

:schater:

Jullie slaan ook overal geld uit he :sleepy:

Link naar reactie
Ruud is geen hollander maar een limburger dus die had 'm ook gewoon in de gracht geflikkerd. :schater::schater:

Ach wat, ik zou er gewoon thuis lekker de familiekiekjes mee trekken. Ben je lekker origineel :sleepy:

Link naar reactie
Ach wat, ik zou er gewoon thuis lekker de familiekiekjes mee trekken. Ben je lekker origineel :sleepy:

Dat zou je kunnen doen maar dan moet je familie wel heel hard langs de camera lopen voordat die flitst. :schater::schater:

Link naar reactie
Dat zou je kunnen doen maar dan moet je familie wel heel hard langs de camera lopen voordat die flitst. :schater::schater:

Verdorie, ook weer waar! :sick: :schater:

Even vergeten :sleepy:

Link naar reactie
...maar dan moet je familie wel heel hard langs de camera lopen voordat die flitst. :schater::schater:

Maikel's familie rijdt toch alleen maar ZZZ(Z)tjes, moet lukken!! :sleepy:

Ruud is geen hollander maar een limburger dus die had 'm ook gewoon in de gracht geflikkerd. :schater::schater:

Kijk, die Yangkie snapt het! Alleen hebben we in Limburg (bijna) geen grachten. Ergens in een veld onderploegen is misschien ook een optie!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.