Ga naar inhoud

mooie ombouw kan wel


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beide erg mooi Ivo... :foto:

Maar op de een of andere manier hoort voor mij op een BMW de bekende propeller aan de voor en achterkant.

Ik kan nooit wennen aan die 'Cleaned Beamers', alhoewel ikZelf óók binnenkort een gokje ga nemen.

Tevens vraag ik mij af hoe die witte (mooi subje trouwens) nou Zijn kofferruimte open krijgt... :huh:

Link naar reactie
Beide erg mooi Ivo... :foto:

Tevens vraag ik mij af hoe die witte (mooi subje trouwens) nou Zijn kofferruimte open krijgt... :huh:

Dat weet ik ook niet. Op het forum wordt dit ongetwijfelt ergens vermeld maar de Franse taal ben ik niet machtig om dit er uit te halen.

Link naar reactie
Heeft waarschijnlijk een knopje erbij op de sleutel of ergens in het dashboard om de achterklep 'automatisch' te openen, net zoals bij de Z4 het geval is...

Beetje handige doet het dan inderdaad met een afstandsbediening,en dan zit er nog een 24inch lcd scherm in de achterklep. Beetje zonde zo is mijn mening.

gr W

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.