Ga naar inhoud

Toertochten Z3 forum.de in 2009


navigator

Aanbevolen berichten

Zoals jullie mss. weten, heb ik regelmatig kontakt met onze duitse Z3 forum collega's.

Daar komt de toertochtplanning voor zomer 2009 reeds aardig tot stand.

Via onderstaande link kom je op het overzicht :

Z3 forum.de toeren overzicht

Een kort overzicht :

April : Nurburgring

Juni : Vogelsberg (omg. Fulda)

Juli : Zwarte Woud

Juli : Bayern (nog te bevestigen)

Augustus : Elzas/Vogezen

Augustus : Z treffen Zwitserland

September : Edersee

Zelf ga ik er een aantal uitpikken, maar moet nog kijken hoe we zitten met vakanties, werk, ea.

Wie graag een stevig stukje rijdt in gezelschap van Z3-fans, moet dit ook eens gedaan hebben ... :notworthy:

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

We hebben alvast belangstelling voor deze 3

-) Juli : Bayern : hopelijk met deze forumleden ? , aangename Z-fanaten

Denk niet dat het dezelfde mensen zijn, Danny.

De oprichters van het Z3forum.de (Catweazle, Werner, Gixerin) zijn eigelijk uit Zroadster gestapt omwille van een aantal interne strubbelingen.

Vandaar dat hun forum momenteel ook gericht is op Z3 (er is nog geen Z4 lid bijgekomen), maar dat wordt hoegenaamd niet uitgesloten. De Z-spirit en het toertochten maken zit er daar eveneens ingebakken.

Laat me maar iets weten als je plannen concreet zijn, altijd leuker om er samen naartoe te trekken.

Link naar reactie
Denk niet dat het dezelfde mensen zijn, Danny.

De oprichters van het Z3forum.de (Catweazle, Werner, Gixerin) zijn eigelijk uit Zroadster gestapt omwille van een aantal interne strubbelingen.

Vandaar dat hun forum momenteel ook gericht is op Z3 (er is nog geen Z4 lid bijgekomen), maar dat wordt hoegenaamd niet uitgesloten. De Z-spirit en het toertochten maken zit er daar eveneens ingebakken.

Laat me maar iets weten als je plannen concreet zijn, altijd leuker om er samen naartoe te trekken.

Belgian Connection

Er zijn nogal wat Duitse woorden tussen de verschillende forums in Duitsland (zroadster.com , z3-forum.de & z3-radster-forum.de .....)

ZZZonde , allemaal dezelfde hobby

Ik heb ooit kontakten gehad met een zekere Sabine webmaster van Z3forum.de , gelukkig zonder Duitse strubbelingen

Als onze plannen concreet zijn laat ik zeker iets weten :

Danny

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.