Ga naar inhoud

carbon middenconsole


Aanbevolen berichten

Goedendag,

Ik bezit 'n 97'er 2.8 roadster met zo'n houten middenconsole. Eigenlijk ben ik op dat hout wel een beetje uitgekeken en zoek naar een carbon(look) variant.

Wie weet een adres voor zoiets met goede pasvorm (geen rommel) En is het veel werk om dat om te wisselen....

dank voor reakties

gr.

Ronald

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wordt zeer regelmatig op e-bay aangeboden. Ik zou echter de hele console ombouwen. Dat geeft toch het mooiste resultaat en is een relatief eenvoudige klus. Ook gehele middenconsoles worden regelmatig aangeboden op e-bay

Hallo, wat bedoel je met de hele console ombouwen.....

gr.

Ronald

Link naar reactie

Klik hier voor een middenconsole-sleutelhandleiding...

ZZZ-Woudsend Zal bedoelen om een complete middenconsole, inclusief lederen Zijstukken en asbak in een keer te kopen en dan te wisselen i.p.v. de twee plaatjes van de meters en knopjes. Maar je moet het geluk maar hebben om dat op eBay te vinden lijkt mij.

Als je op eBay iets vindt let dan wel op dat er verschil is tussen links en rechts gestuurde Z'ts !

Ben je onlangs nog wat tegen gekomen in carbon Patrick ?

Link naar reactie
Klik hier voor een middenconsole-sleutelhandleiding...

ZZZ-Woudsend Zal bedoelen om een complete middenconsole, inclusief lederen Zijstukken en asbak in een keer te kopen en dan te wisselen i.p.v. de twee plaatjes van de meters en knopjes. Maar je moet het geluk maar hebben om dat op eBay te vinden lijkt mij.

Als je op eBay iets vindt let dan wel op dat er verschil is tussen links en rechts gestuurde Z'ts !

Ben je onlangs nog wat tegen gekomen in carbon Patrick ?

Nee. Ik doelde toch wel degelijk op de twee middenplaten. Ik dacht echter dat Ronald op zoek was naar dat stickermateriaal. Deze plak je op je huidige middenconsole. dat is in mijn beleveing troep. Maar zijn post nog bekijkende zie ik dat ik een verkeerde conslusie heb getrokken...

Bij mij was het meer werk doordat ik van een pre-facelift console naar een facelift console ben gegaan. Dat betekent dat naast het vervangen van alle knoppen en klok er ook aan de bedrading e.e.a. moet worden aangepast.

Is in het geval van ronald allemaal niet nodig natuurlijk.

Link naar reactie
Damn. Ik had gehoop dat niemand die nog kon vinden :muur:

Maar terugkijkend...en in het achterhoofd houdend dat zelfs iemand met twee linkerhanden het is gelukt, valt het allemaal toch wel mee.

Just kidding, ik wil je niet door het slijk trekken.

Maar toevallig Zat het nog ergens in mijn grijZe massa en vond het wel een grappig linkje... :rolleyes:

Mijn idee is dat je er ruim voldoende tijd voor uit moet trekken.

Het is belangrijk dat als het even niet wil lukken dat je de Z even lekker een nachtje kan laten staan.

Het allermooiste:

De voldoening erna, het gevoel van: Héérlijk, heb ik toch maar lekker Zelf gedaan, maar dat heb jij ook beslist... :thumbup:

Verder weet ik even geen carbon(look) setje te vinden, alleen die plaksetjes bij Bartho Braat, maar of dat uitZiet ?... :o

Link naar reactie
Just kidding, ik wil je niet door het slijk trekken.

Maar toevallig Zat het nog ergens in mijn grijZe massa en vond het wel een grappig linkje... :rolleyes:

Mijn idee is dat je er ruim voldoende tijd voor uit moet trekken.

Het is belangrijk dat als het even niet wil lukken dat je de Z even lekker een nachtje kan laten staan.

Het allermooiste:

De voldoening erna, het gevoel van: Héérlijk, heb ik toch maar lekker Zelf gedaan, maar dat heb jij ook beslist... :thumbup:

Verder weet ik even geen carbon(look) setje te vinden, alleen die plaksetjes bij Bartho Braat, maar of dat uitZiet ?... :o

Helemaal mee eens :muur: De voldoening is groot. Iedere keer weer wanneer ik instap.

Hier heb ik overigens een setje gevonden (niet goedkoop!)

BMW Genuine Z3 Matt Chrome Interior Trim

Link naar reactie
Ik denk dat je dit zoekt :rolleyes:

carbon setje

Wat is dit toch 'n waardevol forum. Ik denk dat Woudsend zich inderdaad wel even achter de oortjes gekrabd heeft.....

Inderdaad Z3-tje, dit lijkt me wel wat (aardig aan de prijs trouwens) alleen zoek ik het voor een automaat.....

Wat moet er voor zoiets allemaal losgehaald worden.....?

Link naar reactie
Wat moet er voor zoiets allemaal losgehaald worden.....?

Over het hoofd geZien wellicht...

Prijs valt toch behoorlijk mee!

Zou bij je automaat moeten passen, maar wie rijd er nou een automaat in Zo'n sportieve rakker als een Z3 ?... :rolleyes:

Link naar reactie
Over het hoofd geZien wellicht...

Prijs valt toch behoorlijk mee!

Zou bij je automaat moeten passen, maar wie rijd er nou een automaat in Zo'n sportieve rakker als een Z3 ?... :thumbup:

Achteraf ook liever een schakelbak gehad; hou ik nog wat te dromen.....

Link naar reactie
Achteraf ook liever een schakelbak gehad; hou ik nog wat te dromen.....

Daarom ook dat knipoogje PV, ik was maar wat aan het jennen... :thumbup:

Ik ben Zelf een complete "Just Enjoy The Ride" automaat-Freak... :thumbup:

5537aq.jpg

Link naar reactie

:schater: Kijk eens naar mijn specs, 2000 forumleden en ik ben de enige Zonder 'typeaanduiding'.

Zou ik dan toch écht...je weet wel...Ik moet maar wachten, gerechtigheid op Zijn tijd... :lol:

Zedri = synoniem voor buitencategorie... :stupid:

Edit: Ik Zie net dat jij ook verbannen bent naar de hoogste maar niet eenZaamste alpentop in France Bart, óók geen type... :schater:

Link naar reactie
Wat is dit toch 'n waardevol forum. Ik denk dat Woudsend zich inderdaad wel even achter de oortjes gekrabd heeft.....

Inderdaad Z3-tje, dit lijkt me wel wat (aardig aan de prijs trouwens) alleen zoek ik het voor een automaat.....

Wat moet er voor zoiets allemaal losgehaald worden.....?

Past ook met een automaat, alleen moet je het middelste stuk overzetten :stupid:

Succes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.