Ga naar inhoud

Welke velg...


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Ik zit er over te denken om een paar nieuwe schoenen voor mijn Z3 aan te schaffen. Ik kom er alleen niet uit! Ik ben erg happy met mijn huidige wielen maar wil aan de andere kant ook wel weer eens wat anders. :fiew:

Ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik twijfel tussen de welbekende AC Schnitzers (twee modellen) of gewoon vast houden aan mijn huidige set. BMW style 42. Ik heb van alle modellen even een plaatje geplaatsts. Ik ben zo vrij geweest om sommige van de member gallery af te plukken (Pierre & Chuck)

img16052alln4.jpg

img00082jl5pr2.jpg

img3292lw1uh2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik vind persoonlijk de Style 42 zeer goed passen bij de Z3. Hele mooie velg vind ik.

Als je dan toch perse iets anders wilt, en je moet een keuze maken tussen de 2 Schintzer-modelletjes, gaat mijn voorkeur eerst naar de velgen van Chuck, en dan die van Pierre. Hoewel ze allebei wel bloedmooi zijn natuurlijk :fiew:

Link naar reactie

Patrick, stuur anders Mus even een PM. Hij heeft nu die zwarte Breyton's van Roger's ex-monster. Ik weet niet of ie ze nog heeft, maar deze had ie eerst, lijken erg op die van Chuck en zijn erg :fiew:

dsc01507ua7.jpg

(maar dat :( kan natuurlijk ook komen door de ubergeile :P coupe die er boven zit.. :ph34r: )

Link naar reactie

Style 42, netjes en origineel. :rolleyes:

Link naar reactie
Patrick, stuur anders Mus even een PM. Hij heeft nu die zwarte Breyton's van Roger's ex-monster. Ik weet niet of ie ze nog heeft, maar deze had ie eerst, lijken erg op die van Chuck en zijn erg :unsure:

(maar dat :P kan natuurlijk ook komen door de ubergeile :m: coupe die er boven zit.. ;) )

Dat zijn idd dezelfde. Kun je nagaan hoe mooi ze staan als er een roadster boven op zit :rolleyes:

Link naar reactie
Dat zijn idd dezelfde. Kun je nagaan hoe mooi ze staan als er een roadster boven op zit :rolleyes:

Zal inderdaad iets minder :m: zijn, maar zo'n mooie velgen maken veel goed natuurlijk :unsure:

Ik ben het overigens met Ralf eens: Ik vind Style 42 de mooiste voor de Z, van de drie velgen hierboven. Originalo ruled! (maar ik vind ook coupe's mooi, dus wat zegt dat.. :P )

Link naar reactie

BMW style 42 m.i. gewoon het mooist. Ik heb die Schnitzelzooi eigenlijk nooit bij z3 vinden passen, maar daar denken velen anders over.

Link naar reactie
De BBS motorsport velgen vind ik zelf heel erg mooi onder de Z3 staan .

Jouw vraag >> de styling 42 veruit de mooiste

Wel in de 18 inch versie

Succes

De 18" versie is alleen voor de 5 en 7 series (en Z8) dus met lage ET waardes. Die zou je moeten afdraaien eerst. Of zoeken naar een mooie duitse imitatie ofzo.

Link naar reactie

afgelopen week ook weer gewoon een setje 17" styling 42 velgen voor m'n Z gescored.

Niet overdone en gewoon originalo.

originele BBS LM's zijn inderdaad om te kwijlen onder de Z, had ik ze maar niet weg moeten doen.... :rolleyes:

Link naar reactie
afgelopen week ook weer gewoon een setje 17" styling 42 velgen voor m'n Z gescored.

Niet overdone en gewoon originalo.

originele BBS LM's zijn inderdaad om te kwijlen onder de Z, had ik ze maar niet weg moeten doen.... :rolleyes:

Jaa dat was een beetje dom :schater: schade schade..

Link naar reactie
Sorry. Dit vind ik "over the top". 19 inch is me te groot. Passen beter onder een X5. Daarnaast...zwart gespoten? Ik weet het niet hoor. Ik ben bang dat de Z daardoor een beetje een Sjonnie uitstraling krijgt. Ik denk dat ik het toch maar mooi laat bij de style 42.

Ze hebben ze ook nog gewoon in het zilver... :rolleyes:

klik

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.